Bloober otrzymał dzisiaj dokładnie takie samo pismo z Take Two Interactive odnośnie jednostronnego wypowiedzenia umowy. Wrzucam, szczególnie dla tych, którzy twierdzą, że to z OML i projektem CyberSlash jest coś nie tak, dlatego wydawca zrezygnował. Moim zdaniem jest to pokłosie optymalizacji kosztów i planowanej redukcji zatrudnienia, o których już od jakiegoś czasu słychać w branży. Samo Take Two informowało, że będzie redukowało portfolio projektów wydawniczych.
Wystarczy posłuchać podcastów dotyczących gamingu. Od dłuższego czasu pojawiają się informację o cięciach w branży, co nie znaczy, że Cyber Slash jest zagrożony. Znajdzie się nowy wydawca szarpnie na północ i to będą już zupełnie inne poziomy.
No gamedev flopuje, ale Bloober ma 112 mln kapitału własnego, OML ma 12 mln. + Bloober rozwijał też część wydawniczą w swojej firmie, nie wiem jak OML.
To jest kwestia jednego trailera Cyber Slasha. Nie wierzę, że nie dokończą głównego projektu, który jest prowadzony od kilku lat, a nie jest we wczesnej fazie koncepcyjnej. Patrząc na sukces Ghostrunnera o jakość jestem spokojny.