Ostatnie bieżące zapowiedzi są niezmiennie takie same jak co roku: ' fkrucce ' W przyszłym roku również będą brzmieć tak samo. Na koniec będzie z tego po prostu kilkumilionowy odpis aktualizacyjny jak na innych projektach, bo tak się właśnie ten biznesik kręci.
Ostatnio w raporcie była mowa o 1h 2024… zobaczymy jak będzie bo w wywiadzie z marca Prezes mówił o kwietniu. Słabo to wygląda komunikacyjnie, zwłaszcza po falstarcie z tematem kilka lat temu z czego m.in.szydzą niemilosiernie powyżej forumowe trole.
Te forumowe trolle to jedyna grupa na forum która pisze jak jest na prawdę. Ale spoko, rozumiem że wolisz czytać wypociny forumowych naganiaczy którzy piszą: 'od jutra wzrosty, pociąg ruszył, rakieta wystartowała' i odliczają godziny do prezentacji gry, którą naczelny nawijacz makaronu ogłasza od lat i ogłosić nie może. Lepiej się żyje w kolorowej fantazji niż w szarej rzeczywistości. Poza tym to nie jest problem samego huntinga lecz ogólnie całej grupy ulg, która wizerunkowo upadła już niżej niż grupa simfabric. Fishing miał wyjść w pełnej wersji po pół roku i po dwóch latach wyjść dalej nie może, Primitive miał mieć demo do końca zeszłego roku i dalej jest tylko pierwszy devlog, Priest miał wyjść (rzekomo ukończony) i jakoś wydawca wydać go nie może. Cały czas czeka na nie wiadomo co, a efektem są od lat spadające przychody i zyski i znikająca dywidenda. Za to mieliśmy wielomilionowe odpisy, bo wydawca stwierdził że źle mu się współpracuje z niektórymi devami i chce odejść od wydawania sporej liczby śmieciowej drobnicy i w efekcie zapowiada wydawanie jeszcze większej liczby śmieciowej drobnicy i podpisuje jeszcze większą liczbę umów z nowymi devami. Ja tu widzę prostą drogę do jeszcze większych opóźnień kluczowych tytułów i jeszcze większą liczbę odpisów aktualizacyjnych w kolejnych latach. Poza tym pamiętaj o tym że jak w końcu kiedyś tego huntinga ogłoszą, to dopiero wtedy zacznie się budowanie wishlisty, co będzie trwało kolejne kilka lat, zanim tytuł wyjdzie we wczesnym dostępnie.