Na obecną wycenę potrzeba ponad 1.4mln kopii i 50mln zysku netto. Reszta to mrzonki giełdowych analfabetow. 11bit ma wycenę 1.2mld przy oczekiwanych 200mln zysku netto w 2 kolejnych latach - łącznie 400mln . Creepy Jar 380mln przy oczekiwanych 80mln zysku netto, łącznie 160mln w 2 lata. Taka sytuacja. A tu 50mln i raptem 10mln - konsole nic nie dołożą ( łącznie 60mln) mają dać więcej niż 200mln kapitalizacj? Buehehehe .
oczekiwane zyski na CRJ 80 MLN PLN ---z STARRUPTURE?? --przecież on do piet nie dorasta INVINCIBLE ---na steam DB ---z tym jego 275 Pozycja na WL --- i 10 K followers a juz były 2 DEVLOGI opisujace grę ---- Póki co nic SR nie ruszyło w górę .
Co było to było wazniejsze jest co bedzie ---przed GH co op ---CRJ był warty 150 MLN PLN ---pod debiucie CO-op był warty 900 MLN PLN --teraz jest warty niecale 400 MLN PLN ---ile bedzie warty po debiucie SR sie okaze ----- ale póki co to dużą bieda tam wieje na przyszłość.
GOP w notowaniach przy IPO były warty ok 200 MLN ---- teraz jest warty też ok 200 MLN ----ile bedzie warty po debiucie IFZ sie okaże.
11 bit--łatwo jest szafowac liczbami NA PAPIERZE ---ze bedzie miał przychodu 300 MLN + i zysku 200 MLn + rocznie -----jesli faktycznie takie wyniki by robił ---to wycena nie byłaby 1.2 MLD PLN ---- tylko duzo duzo wyzsza grube kilka MLD PLN --tym bardziej ze 11 bit ma juz 3 zespoły rpodukcyjne i jesli by takie wyniki robił to RYNEK by liczył na jeszce wyzsze wyniki z ich Kolejnych gier ---- wowczas NA BANK ---11 bit nie miałby kapitalzaicji taka jaka miał juz w 2018 roku .
Otco zaopatrzyłeś się już w apteczkę pełną stoperanu? Szczególnie na piątek polecam. Tutaj wszyscy akcjonariusze noga na nogę, bo potrafią liczyć i nie są takimi ciamajdowatymi panikarzami jak ty. Nie jesteś tu dla nikogo autorytetem. Twoje pseudo mądrości nikogo nie obchodzą. Kto będzie słuchał panikarza, który miał złoto i wypuścił w okolicach 30 zł tuż przed premierą? Jeżeli ty porównujesz potencjał The Invincible do Starrupture od Creepy to tylko ostatecznie dowodzi, że o grach i rynku gier nie masz pojęcia. Zobaczyłeś ładne grafiki w symulatorze chodzenia/nudzenia od The Invincible i myślałeś, że przez to potencjał sprzedażowy będzie duży? xD Devlog ma drastycznie ruszyć wishlistą? Ty kompletnie nie masz pojęcia o marketingu gier. Sprawdzam dla Creepy przyjdzie jak zaprezentują prawdziwy gameplay na jakichś targach. Dopóki gracz nie wie jak w tę grę będzie się grało to trudno o hype i wishlistowanie.
ja porównuje pozycje SR na WL i followersów --- Invincible miał jednak duzo lepszą pozycje startową --na 3 miesiace przed debiutem był na 45 Miejscu WL a przed samym debiutem na 36 Miejscu ---- Jasne jest że symulatory chodzenia sie mocno przejdły i dlatego gra sie ne sprzedała ---ale póki co Nic nie wskazuje na to ze SR zrobi jakąs furrorę. Co do mnie mam dostep do takich samych danych jak inni i na ich podstwie wyciagam pewne wnioski to tak odnoscnie SR--- ktory póki co ze swoim 275 pozycja na Wl bynajmniej nie zapowiada sie na HITA ----a CRJ poza juz mocno wyexploatowanym GH nie ma nic dodatkowego w zanadżu i takie nawijanie o tym ze CRJ ma zarobic po 80 mln PLN rocznie jest dziwne --tyle i tylko tyle.
Jak zwykle popisujesz się kompletną ignorancją. Stąd pewnie twoje wtopy na Polyslashu , Jujubee Cigames i Farm51. Niestety , nie nauczyly cię niczego. 11bit ma jeden nieogłoszony projekt, który sprawny analityk jest w stanie wycenić. The Alters ma jeszcze przed sobą peak marketingu i nie będą to dziesiatki darmowych dem i prologów jak tutaj. FP2 ma 2 x wyzsza cene niż IFZ i 2 x wieksza WL przy premierze stad wycena x 4 nalezy sie za ten jeden tytul. A pozostale 2? Buehehehe Invincible czyli walking sim - bez znaczenia wishlista- max.to 0.5mln sztuk w calym cyklu zycia produktu- obecnie mają ok.110-120k. I tak nieźle. Creepy i SR jest przed startem marketingu , wiec w ogóle synek nie wiem skąd wnioski??? Buahahaha SR szacuję, że dobije do premiery do 50 tys.spolecznosci i jak to bywa przy MULTI konwersja na peak będzie 1 do 1. 80mln nie powinno być problemem zwłaszcza, że GH pokryje im wszystkie koszty i pewnie jeszcze z 10 baniek zysku dołoży. Dlaczego 2 lata po 80mln? Bo wiemy, że na konsole sprzedadzą minimum 30% tego, co na PC w I roku , a tam.jest największą kasa z kopii - 2 x tyle co na PC. Przypomnę, że GH przed gameplayem mial 5000 społeczności a po gameplayu dobił do 25. Tu będzie podobnie tylko 10k na 50 k migusiem. No i wspomniana konwersja multi 5-6x większa niż singli. BUEHEHEHE
Nie liczyłbym na to. Jak na razie to ten cały SR wygląda jak tania chińska podróbka Satisfactory z dodanym trybem walki. GH się sprzedał bo miał unikalne mechaniki, natomiast w tej grze nie ma niczego wyróżniającego ją na tle rynku, a to co na razie pokazali jest równie ciekawe jak farba schnąca na ścianie.
Także pilnuj kasy Rachunki, bo cię znowu przewiozą jak kiedyś na GOPie z 40 na 8zł BUHAHAHA..