Jak zwykle popisujesz się kompletną ignorancją. Stąd pewnie twoje wtopy na Polyslashu , Jujubee Cigames i Farm51. Niestety , nie nauczyly cię niczego. 11bit ma jeden nieogłoszony projekt, który sprawny analityk jest w stanie wycenić. The Alters ma jeszcze przed sobą peak marketingu i nie będą to dziesiatki darmowych dem i prologów jak tutaj. FP2 ma 2 x wyzsza cene niż IFZ i 2 x wieksza WL przy premierze stad wycena x 4 nalezy sie za ten jeden tytul. A pozostale 2? Buehehehe Invincible czyli walking sim - bez znaczenia wishlista- max.to 0.5mln sztuk w calym cyklu zycia produktu- obecnie mają ok.110-120k. I tak nieźle. Creepy i SR jest przed startem marketingu , wiec w ogóle synek nie wiem skąd wnioski??? Buahahaha SR szacuję, że dobije do premiery do 50 tys.spolecznosci i jak to bywa przy MULTI konwersja na peak będzie 1 do 1. 80mln nie powinno być problemem zwłaszcza, że GH pokryje im wszystkie koszty i pewnie jeszcze z 10 baniek zysku dołoży. Dlaczego 2 lata po 80mln? Bo wiemy, że na konsole sprzedadzą minimum 30% tego, co na PC w I roku , a tam.jest największą kasa z kopii - 2 x tyle co na PC. Przypomnę, że GH przed gameplayem mial 5000 społeczności a po gameplayu dobił do 25. Tu będzie podobnie tylko 10k na 50 k migusiem. No i wspomniana konwersja multi 5-6x większa niż singli. BUEHEHEHE