No to sporo rynku ma już 4mass, podsumowując Lidl i dino marka EXME od (cosmex) 4mass, w biedronkach marka niuqi od 4mass, w hebe marka claresa. BRUSH UP! w Rossmanie.
Dobre info wg mnie:
1. Parę lat temu ojciec zbył akcje na syna Jakuba. -było ESPI
2. Otwarcie zakładu w Świdniku- było ESPI
3. Celem 4Mass na '23 przychody na poziomie powyżej 120 mln zł. ( https://www.bankier.pl/amp/wiadomosc/Celem-4Mass-na-23-przychody-na-poziomie-powyzej-120-mln-zl-strategia-7978081 , ale jak nie 2023 bo było blisko ,to może uda im się w 2024)
4. Informacja o terminie przejscia na główny parkiet. (Na wcześniejszym walnym w ustawie nr 4 była informacja że chcą)
5.Analiza techniczna też daje trochę do przemyśleń ( https://pl.tradingview.com/chart/4MS/Yp0P45C0/ )
6. Przejęcia na rynku kosmetycznym ( https://www.wiadomoscikosmetyczne.pl/producent-kosmetykow/miya-szykuje-sie-do-przejec-rozmawia-juz-z-kilkoma-celami-akwizycyjnymi-2446225 według mnie to znak że kosmetyki zaczynają być doceniane, a firmy kosmetyczne modne)
7. Pani prezes i członek zarządu skupowali akcje na różnych poziomach - było ESPI
8. Wejście w akcjonariat funduszu inwestycyjnego.
A-EQUES AKCJI SEKTORA PRYWATNEGO FUNDUSZ INWESTYCYJNY ZAMKNIĘTY
20 750 szt
https://biznes.pap.pl/espi/pl/reports/view/2,553355#93daq9l4r1
B-Lemuria Partners SICAV plc
1 219 996 szt było ESPI (ostatnio zejście poniżej 5%)
9.Zauważalny wzrost obrotów na akcjach oraz wysoką pozycją w rankingu popularności profili na biznes radarze.
10. Analitycy East Value Research wydali rekomendacje "kupuj", a cenę docelową wyznaczyli na 13,20 zł. - było ESPI
11. Kosmetyki i firmy: Lidl i dino marka EXME od (cosmex) 4mass, w biedronkach marka niuqi od 4mass, w hebe marka claresa. Marka BRUSH UP! w Rossmanie od 4mass.
12. Spółka za rok 2023 zrealizowała 81% przychodów na rynku krajowym a pozostałą część stanowi eksport do krajów należących do UE oraz do Kolumbii.
13. 21 marca 2024 roku. Uchwała o skupie do 1 mln akcji w przedziale od 3 zl do 13 zł i max koszt 3,2mln złotych.
Nie było jeszcze informacji:
1.Informacja o jakiś planach co do praw do marki Cellabic wyciągniętych z TMLabs
2. Ogłoszenie nowej strategii bo poprzednia była do 2023.
3. Data przejścia z NC na Rynek Główny GPW.
4.Wyniki za 1q24 po uruchomieniu pełnej produkcji łącznie ze Świdnikiem
Złe info wg mnie:
1. Spekulacyjny wzrost w czasach maseczkowych. I szybki spadek.
2.Dodruku akcji, potem sprzedaży akcji przez zarząd (złe, ale kasa potrzebna na rozwój, który widać)
3. Rok opóźnienia w otwarciu nowego zakładu.
4. Zejście funduszu Lemuria poniżej 5% -było ESPI
Co myślicie o tych faktach potwierdzonych ESPI oraz przyszłych szansach i ryzykach spółki? Czy obecna cena to jest szczyt , czy coś więcej można by uszczknąć?