Przychód ze sprzedaży kilku nowych wydanych na VR gier to 6.529.505,26 zł, to w porównaniu z analogicznym okresem roku 2022, gdy wartość niniejszych przychodów wyniosła 601.998,02 zł, oznacza wzrost o 984,64%. Niesamowity progres. To co dopiero opublikuje Simfabric po sprzedaży na rynkach azjatyckich kilkunastu wydanych gier na różne nośniki.
Z czego 80 proc to falszerstwo. Przekonacie sie. EL sfalszowal przychod sprzedaza ktorej nie bylo. Wiemy o tym i udowodnimy. Puste faktury i wprowadzanie w blad audytora i gieldy. To nie sa puste slowa. Ma EL duzy problem. Czekalismy na publikacje raportu co zrobi EL. Poszedl po calosci i przekona sie rynek.
Naid nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale jeśli to nieprawda co piszesz to właśnie naruszyłeś artykuł 212 kodeksu karnego a jakie są tego konsekwencje to już sam sobie doczytaj. Jeśli masz rację to udowodnij to a jak nie to sam postaram się abyś poniósł tego konsekwencje.
Mysle ze EL zdaje sobie sprawe z konsekwencji za wystawianie pustych faktur za nieistniejace i niewykonywane zdarzenia gospodarcze.... wiemy jaka mial zawsze polityke zatajania faktow i kreowania sciemy