Ntt jest producentem komputerów pod markami własnymi HIRO i NTT oraz dystrybutorem marek obcych na rynkach Europy środkowo-zachodniej. Jednym z klientów NTT jest komputronik. Większość przychodów NTT stanowią klienci B2B. NTT nie prowadzi salonów sprzedaży.
Komputronik - jest w duzej mierze zalezny od ruchu w sieciach handlowych, w ktorych jest dostepny - aktualnie boryka sie z problemami w marketingu (ale to tylko ostatnie kilka dni) - w 2022 zakonczyl postepowanie restrukturyzacyjne. - Aktualnie jest znacznie tanszy od wartosci likwidacyjnej (C/WK Grahama ok. 0,4, na podstawie Q2). - Mial bardzo slabe zakonczenie roku 2023
NTT wprawdzie tez od lat jest sprzedawany ponizej wartosci likwidacyjnej (C/WK Grahama ok. 0.75, na podstawie Q3, ale mozna bylo spokojnie nazbierac do portfela, bo nikt nie patrzyl na ta spolke). - dosc czesto wyplaca dywidendy - nie widze kanalow detalicznej sprzedazy B2C, za to stosunkowo silnie rozbudowane kanaly partnerskie i B2B
Nie jestem neutralnym obserwatorem, bo przejechalem sie na KOM, a jestem zadowolony z rozwoju NTT.