• 430.000pln przychodu z Tribe dla Polyslash Autor: ~zzzzzzzz [78.8.195.*]
    Sprzedaż=24.000szt
    najniższa cena to 16USD/64PLN
    24.000x64pln=1.536.000pln
    prowizja Steam przyjmijmy30%
    1.536.000pln x 0,7=1.075.200PLN
    -300.000pln dla Baked= 775.200pln
    -200.000 gwarantowane PSH=575.200PLN
    575.200PLN x 40% dla PSH=230.080pln
    230.080pln+200.000pln=430.080pln przychodu dla PSH tylko z Tribe

    przyjąłem najniższą możliwą cenę, także to jest najgorszy możliwy scenariusz.
    Dajcie znać jak jest gdzieś błąd w założeniach, nie mam pewności co do prowizji Steam.

  • Re: 430.000pln przychodu z Tribe dla Polyslash Autor: ~janie [89.64.70.*]
    Steam pobiera jeszcze podatek zanim naliczy prowizję dla siebie. Realnie to co trafia do developera to niespełna 60% ceny sprzedaży gry. Czyli po odliczeniu prowizji Steam i podatków, przy cenie bazowej 64 zł, do deva/wydawcy trafia jakies 38 zł za jedną sprzedaną sztukę i dopiero tutaj zaczyna się podział procentowy pomiędzy udziałowców w zyskach.
  • Re: 430.000pln przychodu z Tribe dla Polyslash Autor: ~zzzzzzzz [78.8.195.*]
    czyli wychodzi w najgorszym wypadku 320 tys pln. według moich obliczeń
    Wiadomo, że nie wszystko sprzedało się po 16USD
  • Re: 430.000pln przychodu z Tribe dla Polyslash Autor: ~BigShort [136.144.99.*]
    Bieda , a najgorsze że mamy luty a oni nie mają pomysłu na rozwój gry . A gdzie konsole czy nie miały byćdo końca roku 2023?
[x]
POLYSLASH -4,01% 1,31 2024-03-21 16:46:21
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.