• Cyberfolks w Forbes podsumowanie wywiadu Autor: ~mateo [89.174.0.*]
    Dla tych co nie czytali, jest rozmowa z prezesem Dwernickim w Forbes, dużo tam biznesowych kulis i opisanych kamieni milowych dzięki którym połączona wycena rynkowa Cyberfolks i Vercomu przekracza dziś 3 mld zł:

    - budowa globalnego biznesu to teraz główny cel grupy, jesteśmy od robienia rzeczy trudnych

    - ich budżet akwizycyjny wynosi 100 mln euro, choć nie jest łatwo kupić w pełni perspektywiczną i zdrową spółkę w atrakcyjnej cenie

    - Vercom jest w kilku zaawansowanych rozmowach w sprawie kolejnych przejęć

    - prywatny cel biznesowy prezesa to, aby w ciągu 2-3 lat wycena rynkowa cyber-Folks doszła do poziomu 1 mld dolarów

    - zakup MailerLite otwiera nam drzwi do ekspansji na całym świecie i kolejnych akwizycji

    - jako Vercom nie boją się konkurencji ze strony WhatsApp, Messenger czy Viber, w razie istotnych potrzeb klientów potrafią każdy z nich wdrożyć na swojej platformie

    - spółka zależna Profitroom rozpycha się w RPA

    - zainwestowali 9 mln zł w R&D i rozwój nowych produktów, rozwój organiczny jest bardzo ważny dzięki odpowiedniej kadrze specjalistów, która umie tworzyć nowe produkty, a MailerLite daje kanał globalnej sprzedaży

    -nowe produkty oparte o sztuczną inteligencję świetnie pomagają automatyzować procesy biznesowe oraz spełniać oczekiwania klientów np. pomóc szybko i tanio zrobić stronę internetową

    - nie jesteśmy już firmą hostingową tylko producentem oprogramowania, który wspiera małe i średnie firmy w obecności w Internecie
  • Re: Cyberfolks w Forbes podsumowanie wywiadu Autor: ~admin [81.219.10.*]
    Widać po kursie że są skuteczni i konsekwentni
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [104.223.81.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: Forbes Autor: ~bruce [83.3.159.*]
    konkret wywiad, 100 mln euro na przejęcia to sporo
[x]
CYBERFLKS 2,28% 188,20 2025-10-17 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.