Jak się ma skup akcji własnych pgf-u do kursu spółki.Pytanie być może banalne ,ale jestem w ogóle "zielony" co do inwestowania na giełdzie-zainwestowałem bo chciałem zarobić tak jak to większość rok temu graczy giełdowych.Akcje mam po 75zł,czekam na lepsze czasy ,ale nie rozumiem dlaczego nie jest tak jak prognozowano.Proszę o odpowiedż uczciwą i w miarę prostą.Kłaniam się.
Prosta i uczciwa odpowiedź: Giełda daje zarobić tylko najlepiej poinformowanym. Dla reszty zawsze aktulane pozostaje przysłowie: Bez pracy nie ma kołaczy.
Proszę liczyć na dywidendę (nie w tym roku) . Pocieszjace jest to, że przy tych kursach nawet zarzad zaczał kupować akcje. Jest nadzieja.
Dnia 2009-03-18 o godz. 15:03 ~asss napisał(a):
> Czlowieku co ty mowisz - dwa lata??? niezly z ciebie makler
Dnia 2009-03-18 o godz. 15:03 ~asss napisał(a):
> Czlowieku co ty mowisz - dwa lata??? niezly z ciebie makler
A sądzisz ,że rok wystarczy drogi Panie asss?
Drogi Maklerze,
To ze spolka jest dobra, swietnie zarzadzana i ma kapital wcale nie znaczy ze musi odniesc sukces na rynku. Moze sie okazac ze aptekarze nie lubia PGF bo postawil im pod nosem mniej wiecej tyle wlasnych konkurencyjnych wobec nich aptek co wszyscy inni hurtownicy sieciujacy rynek detaliczny razem wzieci. Na rynku hurtu farmaceutycznego istnieje kilka podmiotow np. Torfarm - nieposiadajacy wlasnych aptek, a obecnie probujacy zarabiac na SZ oraz na markach wlasnych lekow,