Czy spółki zależne wypłacając dywidendę do Plw muszą zapłacić 19% podatku od zysków kapitaowych? Czy dobrze rozumiem, że wygląda to w ten sposób, że przykładowo FrozenWay wypłaca dywidendę do Frozendistrict ( tu pierwszy raz jest pobierany 19% podatek), potem Frozendistrict wypłaca diwidendę do Playway (drugi raz pobierany jest 19% podatek), a następnie plw do inwestorów (i mamy trzeci raz 19% podatku)?
Co z CMSR? Dlaczego nie jest rozwijany? Dlaczego brak aktualizacji? Jak układa się współpraca biznesowa z ECC Games pod kątem przychodów z CMSR dla PLW? Czy ECC Games dzieli się zyskiem z tej gry? Czy jest potencjał i czy warto tą grę rozwijać?
Czy spółka zamierza wyciągnać jakieś konsekwencje w stosunku do prezesów, którzy zafałszowali obraz spółek w prezentacjach dla inwestorów, ale tylko przepalili pieniądze inwestorów? Jakie konsekwencje prawne zostaną wyciągnięte w stosunku do zarządzających Gambit Games?
Bedzie lista to zobaczysz. Na pewno mario bedzie prowadził na bieżąco statystki. Nie ma co zawracać głowy KK głupi pytaniami, bo na ten moment prawdopodobnie połowa gier jeszcze jest niepewnych
Trwa optymalizacja i konsolidacja w branży, a wiadomo, że w grupie są całkowicie papierowe spółki. Czy PLW przewiduje dokapitalizowywanie ich, czy będzie zachęcał do zwijania ich?
Kilka tematów/pytań: 1. Czy Robin Hood wyjdzie jednocześnie na PC i konsole? 2. Czy Robin Hood będzie jeszcze rozwijany po premierze? Czy gra jest kompletna? 3. Czy GameHunters pracuje nad grą Samurai Simulator? 4. Czy gra Ink Studio: Tattoo Artist Simulator jest produkowana przez STEREO GAMES? Czy STEREO koncentruje się obecnie w 100% na Car MAnufacture? https://store.steampowered.com/app/1496170/Ink_Studio_Tattoo_Artist_Simulator/ 5. Czy wydanie HF2 na konsole dalej aktualne na 21 marca 2024r.? I czy też będzie miało wsparcie marketingowe takie jak wydanie na Steam? 6. Czy w kolejny CMS planowany jest tryb CO-OP/Multiplayer? 7. Czy w GOLD2 planowany jest tryb CO-OP/Multiplayer czyli to o co gracze bardzo prosili? 8. Na karcie Steam Celestial Empire widnieje data premiery jako marzec 2024. Czy planowane jest wsparcie całej Grupy PLW dal tej premiery? I czy w na rynek w Chinach przewidziane jest jakieś dodatkowe wsparcie, promocja? 9. Czy realne jest wydanie The Constructors w IQ2024 bo taka jest informacja na karcie Steam? Ostatni wpis z devlogu jest z sierpnia 2023. Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1941010/The_Constructors/
Większość gier mobilnych plw jest niskiej jakości ponieważ rynek gier mobilnych jest trudny? Dlaczego do tej pory plw nie zapłaciło komuś kto posiada umiejętności tworzyć nowoczesne gry mobilne?
Pytania: 1. Jaki jest dalszy plan rozwoju Beer Factory? Konsole zapewne dopiero w 2025 roku jak już gra będzie bez błędów i po większych aktualizacjach? Czy nie można bardziej pilnowac jakiści przy tak dobrze zapowidających się tytułach? 2. Kiedy można się spodziewać Thief 2 na konsole? Czy jeszcze w 2024 roku? 3. Czy można poprosić o odświeżenie zakładki Plan premier: https://playway.com/pl/premiery Dużo dat jest nieaktualnych i brakuje wielu tytułów. Przypuszczalnie powinno ich być około 200, ale 100 na najbliższe 2 lata z większych pozycji. Ultimate Games bardzo ładnie prowadzi Plan Premier: https://ultimate-games.com/plan-premier-2024/ 4. Na jakim etapie produkcji jest gra City of Atlantis? Gra na 507 miejscu na Wishliście a chyba z produkcją nic się nie dzieje? https://store.steampowered.com/app/1577230/City_of_Atlantis/ 5. Prośba o aktualności od Sim Farm S.A. W produkcji są Farm Manager World, Feudal Baron i Dragonscale Monastery- warto odświeżyć informacje na jakim etapie są te produkcje. Jakie są dalsze plany rozwojowe Sim Farm S.A? 6. Prośba o aktualności od Frozen District. 7. Czy budżet produkcji Nobodys Left jest zbliżony do Robin Hooda czyli około 2 mln czy jest wyższy? 8. Czy w produkcji gry Route 66 Simulator są jakieś większe postępy? 9. Który z builderów będzie wydany wcześniej: Builders of Greece czy Builders of Egypt? 10. Czy gry Mars Colony Builder i Cannon Foundry Simulator są w produkcji?
Jeszcze kilka pytań: 1. Czy gra Colonize od CFG będzie miała takie wsparcie marketingowe jak Beer Factory? Premiera Colonize na karcie Steam podana 15.02.2024. 2. Czy Colonize było testowane w PLW i opinie testerów są dobre co do jakości? 3. Czy jest już znana gra nad którą po wydaniu Robin Hood będzie pracowało MeanAstronaut? 4. Premiera Car Manufacture dalej aktualna w IQ2024 zgodnie z tym co jest na karcie Steam? 5. Kiedy będzie jakiś większy update do Thief 2? Bez obniżki cen gra zbliża się już do okolic pozycji 900-1000 w Top beset sellers czyli bardzo daleko. Może ponownie warto wysłac grę do ogrania przez Youtuberów lub na Twitchu? Lub zastosować inne formy wsparcia/promocji? 6. Czy z produkcją Ships Simulator 2024 dalej nic się nie dzieje? Bo Na StemaDB widać jakiś update z 23 stycznia 2024. 7. Czy po prologu Trans Siberian Railway dużo jeszcze będzie do poprawy w grze przed wydaniem w trybie Early Access? 8. Czy po prologu Snow Plowing Simulator dużo jeszcze będzie do poprawy w grze przed wydaniem? Oceny prologu słabe. 9. Czy demo nowej gry od dewelopera BUM Simulator będzie na lutowym festiwalu dem na Steam? 10. Czy gra I Saw The Night jest w produkcji? Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1263000/I_Saw_The_Night/
@inwestor
Ale po co wspierać Colonize, jak ta gra jest daleko na globalu i w dodatku CFG jako wydawca to ma tam pewnie tylko pewną część procentów, a nie 100% ? Bez sensu. Zdecydowanie ważniejszy jest taki Robin Hood, a z CFG Builders of Greece, Monsters Domain itp., jakieś większe i istotniejsze tytuły, a nie malizny.
CFG niech sobie samo wspiera tego Colonize, ale całej grupy PLW w to nie mieszaj.
@inwestor
Prolog Colonize ma z ostatnich 30 dni ledwo 53%. To coś miałaby grupa PLW promować zamiast Robin Hooda? Serio ?
Weź ty chłopie już nie pisz głupot!
Spokojnie przecież to tylko pytanie czy będzie a nie prośba żeby był. A prologue Colonize słabe oceny ale on był wydany w maju 2022 czyli ponad 1,5 roku temu.- pewnie coś poprawili przez ten okres. Może w przypadku akurat Colonize będzie odwrotnie niż przy Beer Factory, gdzie były wysokie oceny progogu, a słabe na premierze.
Całkowicie się zgadzam, że Robin Hood jest dużo ważniejszą premierą od Colonize i jest to odzwierciedlone już na pozycji na wishliście i promocji/marketingowi jakie dostarcza i dostarczy cała Grupa PLW.
Natomiast to nie oznacza, że nie opłaca się wesprzeć Colonize na tydzień przed premierą. Trochę podobna sytuacja jak obecnie jest przy Joy of Programming, które jest gdzieś około 900 miejsca na wishliście, a mimo to ma wsparcie Grupy PLW, choć oczywiście nie aż tak duże jak np miało Beer Factory.
Co sie dzieję sie w frozen way?
Czy odejscie COO to wynik wewnętrznych sporów czy kolejna spółka po BigCheese potrzebuje pomocy w uporządkowaniu sytuacji?
Jeszcze kilka pytań: 1. Czy House Builder 2 od FrreMind jest plan żeby było wydane w 2024 czy raczej 2025? 2. Co prezes sądzi o grze Honeycomb i zwiększeniu budżetu na jej produkcję do 5,25 mln zł? Będie to jedna z najdroższych produkcji w Grupie PLW. 3. Jest jakiś pomysł na rozwój/restrukturyzację w MadMind? Produkcja gry za ponad 4 mln w fatalnej jakości, w którą nikt prawie nie gra. 4. Ile było pobrać Trans Siberian Railway Simulator prologue do końca stycznie 2024 i z jakich rejonów geograficznych? 5. Jak idzie wydatkowanie środków z poprzednich ABB? 6. Czy dalej dużo deweloperow zgłasza się z gotowymi grami lub zaawansowanymi żeby PLW wydało? Jakieś projekty z tego już są? 7. Czy skoro PLW ma już 100% Code Horizon to nie warto połączyć Code Horizon z PLW żeby to było efektywniejsze kosztowo , podatkowo i operacyjnie?
Odnośnie Trans Siberian Railway Simulator: Jak długo zajmuje przejście obecnej wersji gry w trybie przetrwania ? I jak długi fragment rozgrywki zawierał Prologu?
Pytanie odnośnie Builders of Greece: Na karcie Steam podana na dzisiaj data premiery to 27 lutego 2024: https://store.steampowered.com/app/1273100/Builders_of_Greece/
Czy to dobry termin biorąc pod uwagę że premiera Robin Hooda jest 29 lutego 2024.?
Mam pytanie czy PLW może planuje lub już produkuję grę w stylu wydanej niedawno PALWORLD? Chyba takiego rodzaju gry nie ma w portfolio gier ani PLW ani spółek z Grupy PLW? Może warto wejść w ten segment bo widać, że jest bardzo duży popyta i zainteresowanie graczy.
Fajnie, że wychodzi Builders of Greece, ale co z Builders of Egypt, który jest produkowany co najmniej 2x dłużej od Greece...? Da radę z premierą jeszcze w tym półroczu?