Jeszcze kilka pytań:
1. Czy House Builder 2 od FrreMind jest plan żeby było wydane w 2024 czy raczej 2025?
2. Co prezes sądzi o grze Honeycomb i zwiększeniu budżetu na jej produkcję do 5,25 mln zł? Będie to jedna z najdroższych produkcji w Grupie PLW.
3. Jest jakiś pomysł na rozwój/restrukturyzację w MadMind? Produkcja gry za ponad 4 mln w fatalnej jakości, w którą nikt prawie nie gra.
4. Ile było pobrać Trans Siberian Railway Simulator prologue do końca stycznie 2024 i z jakich rejonów geograficznych?
5. Jak idzie wydatkowanie środków z poprzednich ABB?
6. Czy dalej dużo deweloperow zgłasza się z gotowymi grami lub zaawansowanymi żeby PLW wydało? Jakieś projekty z tego już są?
7. Czy skoro PLW ma już 100% Code Horizon to nie warto połączyć Code Horizon z PLW żeby to było efektywniejsze kosztowo , podatkowo i operacyjnie?