• ESPI Autor: ~Kris [185.186.38.*]
    Treść raportu:
    Zarząd Road Studio S.A. z siedzibą w Warszawie _"Emitent"_ w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI 9/2023 z dnia 23 sierpnia 2023 roku informuje, iż w dniu dzisiejszym tj. 18 grudnia 2023 roku powziął informację o pozytywnym zakończeniu procesu certyfikacji gry Alaskan Road Truckers _"Gra"_ w wersji na konsole nowej generacji - PS5.Emitent ustali termin premiery Gry na platformy PS5 w porozumieniu z Movie Games S.A. z siedzibą w Warszawie oraz GMG Label Limited z siedzibą w Londynie, o czym poinformuje w odrębnym raporcie bieżącym ESPI
  • Re: ESPI Autor: ~jb [185.242.252.*]
    A tu pełna treść z newslettera.. I co niedowiarki? A miało nie przejść.
    18 grudnia 2023 - Road Studio S.A., deweloper gry Alaskan Road Truckers, informuje o przejściu procesu certyfikacji gry na PlayStation 5. Oznacza to, że gra jest technicznie gotowa do wydania na tej platformie. Proces certyfikacji na konsolach Xbox Series wciąż trwa.


    Alaskan Road Truckers to gra łącząca symulator ciężarówki z życiem kierowcy na Alasce. W ubiegłym tygodniu premierę miało darmowe DLC Ice Roads, rozszerzające mapę o szlaki lodowe i trasy górskie, a także płatne DLC Trucking Hell, oferujące przedmioty kosmetyczne.

    - Przejście procesu certyfikacji oznacza, że gra spełnia techniczne wymogi PS5 i jest gotowa do wydania. Spełnienie tych wymogów jest o wiele trudniejsze niż na Steamie, jako że gra jest dokładnie testowana i może być odrzucona ze względu na drobne szczegóły. Wciąż jednak, jako deweloper, chcielibyśmy przed premierą usprawnić kilka aspektów gry, w tym balans pomiędzy jakością grafiki a jej płynnością, a także elementy interfejsu użytkownika, które zostałyby dodane w ramach day one patcha. Zależy nam na wydaniu gry na konsolach w jak najlepszej możliwej wersji. Według dotychczasowego wersja konsolowa będzie zawierać wszystkie dodatki i rozszerzenia dotychczas wydane na PC, będzie to więc bogata, atrakcyjna propozycja dla gracza - komentuje Michał Puczyński, CEO Road Studio.

    Proces certyfikacji Xbox Series odbywa się innym tokiem niż w przypadku PlayStation i jeszcze nie został zakończony.
  • Re: ESPI Autor: pietro98 [89.64.25.*]
    Kurs nawet nie drgnął :(
  • Re: ESPI Autor: ~Free [78.8.0.*]
    No niestety ostatnie DLC, trochę podważyło wiarę w spółkę. No ale zobaczymy co się stanie na kursie jak już rzeczywiście gra wyjdzie na konsole i jaka będzie jej sprzedaż.

    Grunt, że przeszła przez certyfikację, czyli widocznie tam dało się to dopracować dzięki temu, że jest jedna konfiguracja systemu do sprawdzenia.

    Oni generalnie mówią, ze te łatki na PC u nich działają, więc na konsolach nie powinno być problemu skoro muszą dostosować grę do jednego buildu.

  • Re: ESPI Autor: ~UcheJ [94.254.162.*]
    Absurdalne te błędy w dlc. Z tą bramą blokujaca przejazd bo myśli że lato jest a jest zima a promu nie ma. Dx12 to już mogło się zdarzyć w przy różnych komputerach. Szkoda tych dwóch błędów głównych. tym co działa są zadowoleni z dlc. Pomysły fajne bardziej chodzi o problem przy tak wielu konfiguracjach dla różnych komputerów z tym mają problem. Niektórym działa super niektórym nie i to jest problem żeby działało wszystkim tak samo.
  • Re: ESPI Autor: ~Free [78.8.0.*]
    Problem jest też taki, że mieli świetny pomysł z wypuszczaniem najpierw DLC i patchy na serwerach testowych dla chętnych, co dobrze funkcjonowało, ale potem po cichu się z tego wycofali bez żadnego wyjaśnienia.
    Jeżeli coś się sprawdza a ty z tego rezygnujesz nie wiadomo w zasadzie z jakiego powodu, to coś jest naprawdę nie tak z zarządzaniem projektem w spółce
     
    Po premierze na krótko wzięli się do roboty i zaczęło to wyglądać już nieźle, ale wrócili z powrotem do swojego "wydamy i jakoś to będzie", co zakończyło się delikatnie mówiąc porażką. Pomijam już to, że DLC miało towarzyszyć poprawienie "licznych błędów". Jak zobaczyłem listę błędów, które poprawili to się uśmiechnąłem. No ale to było do wybaczenia jakby Ice Roads chodziło jak złoto, a cofnęliśmy się znacznie ze stanem technicznym.

    Najbardziej mnie śmieszy fragment infa z 13.12 : "Jak wskazano, nieustannie trwały prace nad poprawianiem błędów technicznych, dzięki czemu ocena gry wzrosła od premiery o 15 punktów procentowych." Z perspektywy czasu brzydko się to zestarzało i to tylko w ciągu tygodnia. Teraz średnia ocen z ostatnich dni oscyluje chyba w granicach 30-35%.
     
    Jak dla mnie konsole są największa szansą na zarobek, dlatego bardzo się cieszę z dzisiejszego infa. Wersja na PC może i zostanie załatana ale jak przestaną wydawać DLC, bo jestem w zasadzie na 99% pewny, że każdy kolejny dodatek będzie wprowadzał nowe błędy i cofał techniczny stan gry o kilka kroków. No chyba że wrócą do pomysłu z beta testami, ale jakoś w to wątpię skoro po ich sukcesie zrezygnowali z tego.
  • Re: ESPI Autor: ~jb [185.242.252.*]
    drgnął ale w drugą stronę. mamy grudzień - pora optymalizacji podatkowej.
[x]
ROAD 0,33% 6,00 2025-09-29 15:59:09
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.