Jak czytam w szukającym taniej sensacji Onecie, że 'grupa hackerów ujawniła skandal' to już mówi samo za siebie. Jest UTK i inne poważne instytucje, które nie potwierdzają tych rewelacji. Swoją drogą, nawet producenci aut, nie ujawniają całego know-how serwisom poza ASO, to czemu tym bardziej miał by to robić producent pociągów? Cała ta sprawa śmierdzi na wylot, a chodzi tak czy siak o kasę.
onet jedynie przytoczył fragmenty prezentacji wygłoszonej na konferencji Oh My H@ck w dniu 5 grudnia 2023 przez członków zespołu w składzie Jakub Stępniewicz, Sergiusz Bazański i Michał Kowalczyk
natomiast w całość zaangażowany był też CERT Polska który to zawiadomił “stosowne organy” wieć nie jest to tanie szukanie sensacji.
i druga sprawa w której się mylisz to to co piszesz o ASO - już dość długo nie mają wyłączności na serwis gwarancyjny - możesz go robić w dowolnym serwisie który spełnia kryteria - na podstawie art. 101 Traktatu wydała Rozporządzenia UE nr 461/2010 wieć już ponad 13 lat temu.