W trzecim kwartale br. spółka rozpoczęła komercjalizację wczesnej wersji PerfectBota opartego w całości o wielkie modele językowe GPT na rynkach USA, Wielkiej Brytanii, Kanady, Australii i Nowej Zelandii. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy PerfectBot pozyskał kilkunastu komercyjnych klientów (sklepy internetowe) z rynków anglojęzycznych, a kilkadziesiąt kolejnych e-sklepów testuje wersję próbną chatbota. Pierwszy feedback od klientów jest bardzo obiecujący i przekłada się na wysoki poziom konwersji z próbnej wersji na płatną. Chatbot PerfectBot automatyzuje bowiem powyżej 60% spraw w obsłudze klienta, osiągając wyniki satysfakcji z obsługi (CSAT) na poziomie zbliżonym do człowieka. Na przełomie roku Spółka planuje uruchomić rozwiniętą wersję produktu, aby przyspieszyć skalowanie na rynkach międzynarodowych.
FABRITY
W trzecim kwartale 2023 r. spółka zależna Fabrity Sp. z o.o. osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 17,4 mln zł, co stanowi wzrost o 2,2 mln zł (+14,4%) w porównaniu do poprzedniego kwartału oraz o 4,6 mln zł (+35,7%) w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Kwartalny wynik EBIDTA również był najwyższy w historii działalności Spółki: 2,1 mln zł oznacza wzrost o 1 mln zł (+94%) w porównaniu do poprzedniego kwartału oraz o 0,9 mln zł (+71%) w stosunku do trzeciego kwartału 2022 roku
Fabrity pozyskało kilku nowych istotnych klientów, mających dobrą perspektywę na długoterminową współpracę. Wśród nich warto wymienić dużego dystrybutora, działającym w sektorze farmaceutycznym oraz międzynarodową firmę tytoniową
Wyniki się poprawiły ale cały czas są słabe w stosunku do zeszłego roku. Stąd jestem optymistą ale ostrożnym jeśli chodzi o Fabrity. Raczej potencjał na przyszły rok.
W zeszłym roku była sprzedaż Oktawave, więc wyniki nie mogą być porównywalne kropka w kropkę. Teraz zostało samo Fabrity i Perfectbot, więc bardziej patrz na wyniki samego Fabrity. Tu już masz wzrost przychodów o ponad 35% i wzrost ebitda i zysku netto, więc myślę l, że będzie dobrze.