Łączny całkowity koszt wytworzenia gry w wersji PC wyniósł około 950 000 zł i został w pełni zwrócony w ciągu 54 godzin od pierwszej sprzedaży na platformie Steam. Drugi wniosek o którym warto wspomnieć, to fakt że niewątpliwie ten tytuł był dobrym sposobem na zdobycie wielu doświadczeń przed rozpoczęciem produkcji gry Road Diner Simulator, na którą bardzo liczę, ponieważ moim zdaniem ma szanse być kasowym hitem.
Food Truck nie spełnił oczekiwań, wtedy było szkoda nie wykorzystanej szansy ale teraz to było mineło i jedno jest pewne czyli że twórcy wyciągneli wnioski i naukę na przyszłość. Czasami taka droga do sukcesu jest lepsza bo uczy pokory, niż gdy każde kolejne wyzwanie przynosi coraz większy sukces. Nie chcę tutaj wspominać o CDR którzy lecieli jak burza, podnosili poprzeczkę cały czas aż do momentu Cyberpunka a wtedy... j.... Drago nie wykorzystało pełnego potencjału Food Trucka ale z drugiej strony tytuł zwrócił się bardzo szybko coś tam zarobił dał masę doświadczenia nauczył twórców pokory jeszcze większej dbałości o szczegóły i zmotywował żeby kolejne tytuły dopieszczać do granic możliwości. No i myślę że sporo może pomoc przy produkcji Road Diner Simulator bo tematyka podobna
Po co wtrącasz cd projekt?? Drago wydało Gas Station Simulator i ten zwrócił się w 90 minut czyli winter ma przewage bo gas station wychodził bez nakładów jakie są teraz bez tej bazy klientów co teraz bez sprzedaży przez epic bez doświadczeń i w sumie Gas station poszło ponad milion egzemplarzy czyli są duże szanse że winter też będzie mieć dobrą sprzedaż bez żadnego dzielenia się z innymi typu wydawca bo drago produkuje i wydaje samo wintera dzięki kasie z gas station Kamińskiego też spłacili żeby całość przychodów była zyskiem dla drago. O TO JEST GRA