Problem moj jest taki, ze mam 16 lat, wiec moja wiedza o rynku jest znikoma, wlasciwie rowna zeru.
Jestem muzykiem i interesuje mnie sprowadzenie instrumentu (wlasciwie dwoch) z USA.
Kosztuja około 2000 $ (jeden)
Zarobiłem na nie sam, jednak zaplanowalem sobie to gdy jeszcze $ = 2zł.
Teraz wszystko sie zburzyło.
no przy stanie $ = 3,4 nie stac mnie na nie i nawet o tym nie mysle.
Wiec czy mógłby mi podać podać jakie są rokowania? Czy istnieje szansa czy cena wróci? Jesli tak to kiedy?
Wiem ze sa to trudne pytania i nie da sie jednoznacznie okreslic. Jesli w ogole to niech pan wybaczy, ale wynika to z mojej nieznajomosci rynku, jak wczesniej napisałem.
Przepraszam za małe opóźnienie w odpowiedzi. Niestety prawda jest taka, że kurs 2 złotych za dolara w żaden sposób nie korespondował z rzeczywistością. Osoby, które wykorzystały go do zakupów w USA (samochodów, elektroniki) mogą zapisać to sobie na spory plus. Ostatni rok to, przyznaję, szaleństwo na rynku złotego. Takie wahania nie są rzeczą normalną, przynajmniej nie tak rynek powinien funkcjonować, ale póki co nie bardzo widzę perspektywy na zmianę obecnego stanu rzeczy. Jestem przekonany, że złoty będzie się umacniał, zapewne wtedy, gdy dla perspektywy dla globalnej gospodarki zaczną się poprawiać, ale nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy to może mieć miejsce. Póki co nie oczekiwałbym szybkiego spadku kursu USDPLN. Muszę z przykrością stwierdzić, że tanie zakupy w USA były raczej fenomenem niż czymś, do czego powinniśmy byli przyzwyczaić się na stałe.
Pozdrawiam
Dnia 2009-01-23 o godz. 22:52 maksym92 napisał(a):
> Witam!
Problem moj jest taki, ze mam 16 lat, wiec moja
> wiedza o rynku jest znikoma, wlasciwie rowna zeru.
Jestem
> muzykiem i interesuje mnie sprowadzenie instrumentu
> (wlasciwie dwoch) z USA.
Kosztuja około 2000 $ (jeden)
> Zarobiłem na nie sam, jednak zaplanowalem sobie to gdy
> jeszcze $ = 2zł.
Teraz wszystko sie zburzyło.
no przy
> stanie $ = 3,4 nie stac mnie na nie i nawet o tym nie
> mysle.