• Czytać!!!! Autor: ~Boss [31.61.189.*]
    Dzień dobry,

w niniejszym wydaniu newslettera chciałem oddać głos zespołowi, który w pocie czoła pracuje nad DDS x Narcos. Jednocześnie nadmienię, że prace idą zgodnie z harmonogramem, a ich wewnętrzny odbiór jest bardzo dobry. Wkrótce będziemy mogli pochwalić się przed państwem gotową kartą steam, ale dziś chciałbym przedstawić zespół True Games Syndicate.
  • Re: Czytać!!!! Autor: ~Stodoła [87.101.34.*]
    Czy ktoś może ten newsletter tu wrzucić?
  • Re: Czytać!!!! Autor: ~Kroledward1 [91.240.139.*]
    Dzień dobry,

w niniejszym wydaniu newslettera chciałem oddać głos zespołowi, który w pocie czoła pracuje nad DDS x Narcos. Jednocześnie nadmienię, że prace idą zgodnie z harmonogramem, a ich wewnętrzny odbiór jest bardzo dobry. Wkrótce będziemy mogli pochwalić się przed państwem gotową kartą steam, ale dziś chciałbym przedstawić zespół True Games Syndicate.
    Maksym Shvets – 3D Artist

Pracuję jako 3D designer w branży gier komputerowych od około 4 lat. Moją specjalizacją jest tworzenie modeli i tekstur do tych modeli oraz przygotowywanie ich do użycia w silnikach gier. Do pracy używam Blender, Substence Painter i w razie potrzeby Substence Designer oraz Substence Sampler. Mam też doświadczenie w pracy z Unreal Engine i Unity, zajmowałem się level designem oraz tworzeniem postaci. Pochodzę z ukraińskiej wsi Irsha, która znajduje się w obwodzie żytomierskim. Obecnie mieszkam w Warszawie.

Pracował przy: The Mystery Cleaner.

Radosław Smutek – Designer

Grami wideo interesuję się od dziecka. Jako game designer pracuję od 2021 roku, w projektach zajmuję się pisaniem dokumentacji projektowej – wymyślam i opisuję nowe mechaniki i szlifuję istniejące. Pracowałem nad kilkoma tytułami z różnych gatunków dla różnych firm, m.in. Taxi Simulator, Hell Architect, Pizza Empire, itp. Moje inne hobby to muzyka i planszówki, które uwielbiam kolekcjonować.

Pracował przy grach: Hell Architect, Taxi Simulator, God Simulator.