• Czytać!!!! Autor: ~Boss [31.61.189.*]
    Dzień dobry,

    w niniejszym wydaniu newslettera chciałem oddać głos zespołowi, który w pocie czoła pracuje nad DDS x Narcos. Jednocześnie nadmienię, że prace idą zgodnie z harmonogramem, a ich wewnętrzny odbiór jest bardzo dobry. Wkrótce będziemy mogli pochwalić się przed państwem gotową kartą steam, ale dziś chciałbym przedstawić zespół True Games Syndicate.
  • Re: Czytać!!!! Autor: ~Stodoła [87.101.34.*]
    Czy ktoś może ten newsletter tu wrzucić?
  • Re: Czytać!!!! Autor: ~Kroledward1 [91.240.139.*]
    Dzień dobry,

    w niniejszym wydaniu newslettera chciałem oddać głos zespołowi, który w pocie czoła pracuje nad DDS x Narcos. Jednocześnie nadmienię, że prace idą zgodnie z harmonogramem, a ich wewnętrzny odbiór jest bardzo dobry. Wkrótce będziemy mogli pochwalić się przed państwem gotową kartą steam, ale dziś chciałbym przedstawić zespół True Games Syndicate.
    Maksym Shvets – 3D Artist

    Pracuję jako 3D designer w branży gier komputerowych od około 4 lat. Moją specjalizacją jest tworzenie modeli i tekstur do tych modeli oraz przygotowywanie ich do użycia w silnikach gier. Do pracy używam Blender, Substence Painter i w razie potrzeby Substence Designer oraz Substence Sampler. Mam też doświadczenie w pracy z Unreal Engine i Unity, zajmowałem się level designem oraz tworzeniem postaci. Pochodzę z ukraińskiej wsi Irsha, która znajduje się w obwodzie żytomierskim. Obecnie mieszkam w Warszawie.

    Pracował przy: The Mystery Cleaner.

    Radosław Smutek – Designer

    Grami wideo interesuję się od dziecka. Jako game designer pracuję od 2021 roku, w projektach zajmuję się pisaniem dokumentacji projektowej – wymyślam i opisuję nowe mechaniki i szlifuję istniejące. Pracowałem nad kilkoma tytułami z różnych gatunków dla różnych firm, m.in. Taxi Simulator, Hell Architect, Pizza Empire, itp. Moje inne hobby to muzyka i planszówki, które uwielbiam kolekcjonować.

    Pracował przy grach: Hell Architect, Taxi Simulator, God Simulator.

    Patryk Jarosz – Programmer

    Pracowałem nad grami (zarówno flat screen jak i VR), mam na swoim koncie również stworzenie symulatora obsługi kokpitu nowego modelu samolotu do nauki pilotów w VR. Dodatkowo wykładam na dwóch uczelniach przedmioty: Tworzenie gier i symulacji na silniku Unreal Engine i Wprowadzenie do silnika Unreal Engine. Zajmowałem się też różnego rodzaju symulacjami i dodatkowo wirtualną produkcją, polegającą na nagrywaniu żywych ludzi i wrzucanie ich do świata w Unrealu i ich renderowanie. Gry lubię od dziecka, podobnie, jak sport. Wiele grałem też w gry planszowe i RPG.

    Pracował przy: Hyper Arena VR, Inner Voices.

    Igor Połowicz – Producer

    Bogate doświadczenie w gamedevie zdobywałem przy bardzo różnych interesujących projektach, począwszy od gier indie takich jak Röki, Tails of Iron, czy Hell Architect, a skończywszy na dużych projektach jak Sniper: Ghost Warrior Contracts 2. Wolny czas zazwyczaj spędzam grając na konsoli i PC, spotykając się ze znajomymi na planszówki, czytając, lub oglądając filmy i anime z prywatnej kolekcji.

    Dziękuję za uwagę!

    Paweł Hekman
    Prezes Zarządu
    True Games Syndicate S.A.
  • Re: Czytać!!!! Autor: ~Iksde [213.134.161.*]
    Nie pierwsza karta steam która wypuszcza, nie pierwszy raz prace idą dobrze, pokażą produkt to uwierzymy
[x]
TRUEGS -1,34% 0,29 2025-11-13 14:44:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.