• Tylko rebranding teraz Autor: ~zzz [31.178.140.*]
    Marka jest skończona. Afera w social mediach potwierdzona sanepidem + internetowe memizacja.
    Uratować firmę może tylko rebranding, a przede wszystkim poważne i dorosłe podejście do badania jakości pod nowym szyldem, aby sytuacja się nie powtórzyła.
    Nie potrafię zrozumieć dlaczego tak duża firma, produkująca w praktyce żywność nie badała każdej partii produktu samodzielnie, tylko wierzyła na słowo (zapewne) chińskim majfrendom. No ludzie, to nawet w mojej branży wiemy, że tym co Chińczyk mówi nie ma się co przejmować i trzeba samemu każdą partię sprawdzać, bo potrafią lecieć w członka. A "certyfikat" to ci dadzą jaki chcesz, z podpisem Kubusia Puchatka włacznie :D
[x]
SFD 2,31% 3,10 2025-09-26 16:09:31
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.