Ze co ?? --przecież ta gra wieje nudą na tym gameplay na maxa--- w Twom ciezko było sie wyrobić ze wszytkim nawet w dzień ---a tu chodzisz szukasz zarówek nic sie nie dzieje jesteś w jakiejś lokacji to cie ta panna wzywa chodzisz po mieszkaniu 30 minut i w sumie ogarniasz jak światło zapalić --przez ten cały czas.
Juz nie wspominajac o Artyżmie ---tam ta kresska ołowkowa w formie szkiców ---była mega wciagająca w klimat przetrwania na wojnie --wypady na pzrzeszukiwanie lokacji w nocy też --musiałes sie spoiinac wszystko kosztowało czas---A TU?? chodzi koles kilkadziesiat minut zeby Korki włączyć ----Takie SZTUYCZNE rozwlekanie AKCJI --nie wróży dobrze Contentowi .
Musze nieco dodać pewne rzeczy do tego co napisałem---bo opierałem sie na demo ze stycznia teraz wyszły jakieś nowe materiały ---i to juz wyglada lepiej --mam na myśli nieoczywisty system walki itp. Styl pixel art moze sie ludzioom podobac ja natomiast tego nie za bardzo łykam --- dlatego chodzenie po mieszzkaniu przez kraftana przez 30 MIN zupełnie mnie nie rajcował
https://www.youtube.com/watch?v=ltP3qc_B-60
teraz z tymi materiałami dotyczącymi walki to już inaczej mozna odbierać ---- ta gra moze sie sprzedać ale do TWoM bym jej nie porównywał ---Pytanie ile jesty walki a ile przestojówi szukania jak w tym meiszkaniu które moga po pewnym czasie irytować.