Tu moze byc ponad 30 baniek przychodu na koniec roku. Przed nami dwa najlepsze kwartaly. Do tego tyle premier. No i Bang on Balls który wymiecie na switchu !!!
PISMO PRZEWODNIE PREZESA ZARZĄDU JEDNOSTKI DOMINUJĄCEJ Szanowni Inwestorzy, Drodzy Akcjonariusze, Jest mi niezmiernie miło przekazać Wam raport podsumowujący wydarzenia i osiągnięcia Grupy Kapitałowej QubicGames w drugim kwartale 2023 roku. Dla nas był to niezwykle intensywny okres, którego efektem jest wzrost skali działalności, przychodów ze sprzedaży i istotnej poprawy sytuacji finansowej Grupy Kapitałowej QubicGames. W drugim kwartale sama spółka QubicGames wydała więcej produktów niż w całym 2022 roku. Z kolei spółka zależna Untold Tales wydała w tym okresie grę Everdream Valley, która jest najlepiej zarabiającym tytułem zarówno w historii samej spółki, jak i Grupy Kapitałowej QubicGames. Gra ta do dnia sporządzenia raportu sprzedała się w ilości około 60.000 sztuk i przyniosła 1,26 mln USD Gross Revenue. Sumaryczna wishlista na najważniejszych platformach sprzedażowych Steam i Nintendo eShop wynosi obecnie ponad 160 tysięcy użytkowników, co sugeruje, że gra w dalszym okresie powinna utrzymać wysoką sprzedaż. Od 1 kwietnia 2023 r. do dnia sporządzenia raportu podmioty wchodzące w skład Grupy Kapitałowej QubicGames podpisały umowy na wydanie ponad 20 tytułów. Większość z nich zawarła sama spółka QubicGames w ramach realizacji strategii wydawania popularnych gier mobilnych na konsole i komputery PC. Taka intensywność pozyskiwania nowych tytułów zapewnia Spółce i Grupie Kapitałowej wzrost ilości oferowanych produktów w kolejnych kwartałach 2023 roku. W tym miejscu chciałbym dwa słowa poświęcić naszym dwóm spółkom zależnym: Untold Tales i naptime.games, dla których miniony kwartał także był niezwykle owocny. W przypadku Untold Tales, poza wydaniem gry Everdream Valley, w okresie od 1 kwietnia 2023 r. do daty niniejszego raportu spółka ta przejęła prawa wydawnicze do kilkunastu gier, w tym takich jak Tools Up! czy seria Red Wings. W chwili obecnej wishlisty na wszystkich grach Untold Tales na platformie Steam liczą blisko 800 tysięcy użytkowników, a na kolejne kwartały planowane są premiery takich tytułów jak Boti: Byteland Overclocked, Bang on Balls: Chronicles, czy nowa wersji gry Tools Up! - Ultimate Edition. Wydawanie dużej ilości produktów w krótkim czasie nie byłoby możliwe beż sprawnie działającego „centrum produkcyjnego”. W naszej Grupie Kapitałowej rolę tę z powodzeniem spełnia spółka naptime.games, pracując nad portowaniem/tworzeniem około 20 gier w jednym czasie. Podmiot ten portuje większość gier wydanych przez QubicGames. Zwiększenie skali działalności Grupy Kapitałowej oznacza także powiększenie zespołu. W obecnej sytuacji, gdy większość pomiotów z branży gamedev raczej redukuje zatrudnienie jest to znacznie łatwiejsze niż w roku ubiegłym. Wyrazem tego jest większa ilość spływających aplikacji na kluczowe stanowiska. Mamy świadomość, że Jednostkowy i skonsolidowany raport okresowy QubicGames S.A. za II kwartał 2023 roku Strona 5 z 62 zatrudniając, kiedy inni zwalniają idziemy niejako pod prąd. Dla nas jest to jednak okazja rynkowa i jednocześnie zapewnienie zasobów do dalszego rozwoju działalności Grupy Kapitałowej. Udany kwartał pod względem operacyjnym w naszym przypadku przełożył się także na osiągane przez Grupę Kapitałową QubicGames wyniki finansowe. Wyrazem tego jest chociażby wzrost przychodów netto Grupy Kapitałowej o 41% w porównaniu do drugiego kwartału 2022 roku oraz o 40% w porównaniu do pierwszego kwartału bieżącego roku, jak również osiągnięcie skonsolidowanego zysku z działalności operacyjnej w drugim kwartale 2023 roku w wysokości 860,0 tys. zł. Mam nadzieję, że tą okrojoną prezentacją prac i osiągnięć Grupy Kapitałowej QubicGames zachęciłem Państwa do szczegółowego zapoznania się z naszym raportem kwartalnym, a także śledzenia na bieżąco efektów naszych prac.
"zatrudniając, kiedy inni zwalniają idziemy niejako pod prąd. Dla nas jest to jednak okazja rynkowa i jednocześnie zapewnienie zasobów do dalszego rozwoju"
widać wypracowali model biznesowy =mega zyski każdego kwartału większe 20 gier w portingu i to hity które miały np 80 000 000 pobrań !!! wow !!! nie sprzedaje niżej 20 zł !!!
Qubic chodził już powyżej 8 zł przy naprawdę słabym portfolio. Teraz mamy tu GIGA przychody (nie wiem która spółka z NC ma porównywalne) i w planie najlbliższych dni/tygodni takie premiery, które mogą te przychody znacząco zwiększyć.
10 zł za akcję przy 9,820,000 akcji to jest niecałe 100 mln kapitalizacji.
Weźmy taki Forever Entertainment (który też bazuje na SWITCH) - obecna kapitalizacji to 125 mln zł !!!. Qubic Games (18,8 mln zł) - prawie 7 razy mniej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ci co wywalali po 2 zeta na otwarciu pewnie żałują, zresztą od dawna było widać, że twardy akcjonariat trzyma akcje, bo nie chciało spadać dużo, tylko jacyś niecierpliwi wywalali marne ilości akcji w ciągu poprzednich dni, nie spowodowało to jednak gwałtownej wyprzedaży, co można zaobserwować na innych papierach. Tu ludzie wiedzą, co kupują. Przy 1,7-1,8 nie chciało mocno spadać, choć jakby brakowało kupujących, dopiero po raporcie przystąpili do zakupów, ale już trzeba było brać wyżej.