• Pytanie jeśli gra pół roku przed debiutem ma 150k Autor: ~Wiktor [90.156.116.*]
    Zapisów na wish list to ile można przyjąć wg tego sprzedanych kopi
  • Re: Pytanie jeśli gra pół roku przed debiutem ma 150k Autor: ~Recykler [79.185.253.*]
    Zapisy na wishlistę są bezpłatne.
    Gra musi zostać zrobiona bez bugów i być grywalna. Jeśli taka będzie to z pewnością dostaniesz odpowiedź w raporcie posprzedażowym i z pewnością będziesz zadowolony
  • Re: Pytanie jeśli gra pół roku przed debiutem ma 150k Autor: ~Wiktor [90.156.116.*]
    Jasne pytanie czy można na podstawie historycznych danych przyjąć dla niezobowiązującej kalkulacji jak to bywało przy wypustach innych gier, np były często przyjmowane współczynniki na steam po pozytywnych komentarzyach razy np 34 itp
  • Re: Pytanie jeśli gra pół roku przed debiutem ma 150k Autor: muaddibb [89.228.44.*]
    Da się oszacować, ale rozstrzał może być ogromny. Sama wishlista to wiele za mało. Czy jest stara czy nowa, czy robiona uczciwie czy nie, czy na materiałach blisko finalnych czy na lipnym prepo, czy ten sam developer czy nie, czy ma być wydawca z dużymi zasięgami czy nie. Na tą chwilę najbardziej miarodajnym są komentarze graczy pod zwiastunami, teaserami, nagraniami youtuberów i ich zainteresowanie. Jak jest bardzo duże tak jak np. JDM to masz największą gwarancję hitu, jeżeli pomimo promocji komentarzy jest mało, to jest to pusta wishlista i jest brak hypu i łatwo o spektakularną porażkę. Na szczęście na gamedevie większość w ogóle tego nie ogarnia przez to można złapać perełki gigantycznie zaniżone, a kiedy dopiero ludzie się obudzą to masz kilkaset% na plusie ;)

    Kiedyś jak 11bit urósł ze śmieciowej wyceny do giganta jego wishlista nie była wysoka, wcześniejsze gry to były gnioty. Taki dzisiejszy hmm trochę lepszy art games. Teraz też jest kilka spółek z takimi grami, których nikt nie widzi jeszcze. Cdp ciężko było przewidzieć, że będzie takie hity robić, ale 11bit można było po kilka zł brać. Szkoda, że jeszcze wtedy nie stać mnie było na giełdę ;)
  • Re: Pytanie jeśli gra pół roku przed debiutem ma 150k Autor: ~Tegoszukasz [178.252.7.*]
    https://newsletter.gamediscover.co/p/steam-survey-do-wishlists-and-sales
  • Re: Pytanie jeśli gra pół roku przed debiutem ma 150k Autor: muaddibb [89.228.44.*]
    Ciekawe, nie widziałem wcześniej, tylko tam tabela odnośnie organicznych wzrostów dziennych wishlisty to 200+ ciekawe jak się ma to kiedy gra rośnie 1000+ na dzień
  • Re: Pytanie jeśli gra pół roku przed debiutem ma 150k Autor: ~Xxx [31.0.56.*]
    Obroty znacznie się zwiększyły czyżby ktoś cos wiedział
[x]
ULTGAMES 0,92% 11,00 2025-09-19 14:58:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.