Obiecali dzisiaj, że poprawią zgłoszone błędy. Może to pozwoli zdobyć lepsze opinie. Wtedy mogą ponownie próbować z promocją.
Thank you for playing Unholy. Currently we are working on various fixes and improvements (also to AI), so we are kindly ask you to check the game in some time and if you see it, consider changing your review. Schedule will be posted soon. If you will have time we would appriacite information about bugs you encountered. Please send them to uh.tech@dualitygames.eu . Once again thank you for playing.
Jeśli poprawią bugi to będzie lepsza grywalność, więcej funu z gry i doświadczenie dla deweloperów. Ciężko jest oddać tak duży projekt który nie będzie wymagał poprawek na prodzie. Są testy manualne i automaty ale to i tak wszystkiego nie da się przetestować i przywidzieć. Też jest wysoko poprzeczka podniesiona w gamingu i gracze wymagają znacznie więcej niż kiedyś. Na projektach wytwarzanych partiami czasami są błędy kompilacji, wydajności, komponentów a co dopiero przy oddaniu całości. Symulatory są dla nich łatwiejsze ze względu na większe doświadczenie. Spokojnie na pewno to wyjdzie na plus i będą dzięki temu wytwarzać gry lepszej jakości. Też pracuję jako dev i różne sytuacje już widziałem. Wydaje mi się że mają zgrany i ambitny zespół i dzięki tej lekcji będą dużo mocniejsi. Już podobne sytuacje się zdarzały i to największym spółkom na świecie, kto się interesuje to pewnie sobie przypomina. Powodzenia dla zespołu, pewnie trochę nadgodzin doszło do harmonogramu ;) Na pewno dzięki tej lekcji wejdziecie na wyższy poziom wytwarzania i jeszcze o sobie przypomnicie.
Ja rowniez trzymam kciuki. Natomiast jest oczywiscie kilka “ale”. Nie dzialali pod presja czasu - takie rzeczy jak marne sterowanie mozna chyba bylo dosc latwo wylowic i naprawic w fazie testow. Co do AI i “nienaturalnych” zachowan postaci - tez chyba mogli wychwycic ze jest problem. Pytanie czy tu sa narzedzia na szybkiego patcha i sensowna poprawe. Poza tym premiera jest tylko raz. Mleko sie rozlalo, a Gra i tak juz jest spalona. Kwestia na teraz to reputacja i rozwoj zespolu poprzez nauke na bledach.
Trudno powiedzieć czy ludzie się rzucą. Po prostu będzie sens inwestować promocję i może IGN i inni zrewidują w górę swoje aktualne oceny. To da szansę zwiększenia sprzedaży.
Wszystko fajnie, tylko patrząc wstecz: dlc do barna miało być z pompą, komunikacja miała być lepsza, teraz mają poprawiać błędy. Czy pompa była albo komunikacja uległa poprawie? Co mieli powiedzieć, że nie poprawią błędów? Zobaczymy co pokaże przyszłość, ale ja podchodzę ostrożnie do komunikatów
Akurat bugi najłatwiej się poprawia bo raczej wiadomo co nie działa i co trzeba naprawić. Gorzej jest z dotarciem z grą do grupy docelowej. Na razie wydawca nie dotarł do tej grupy lub źle założył kto jest odbiorcą. Problem z tego typu grami może być też to że ludzie wolą oglądać jak ktoś w nią gra niż sami zagrać bo się boją horrorów. Pierwszy set przegrali sromotnie. Mecz jeszcze trwa