Jeśli poprawią bugi to będzie lepsza grywalność, więcej funu z gry i doświadczenie dla deweloperów. Ciężko jest oddać tak duży projekt który nie będzie wymagał poprawek na prodzie. Są testy manualne i automaty ale to i tak wszystkiego nie da się przetestować i przywidzieć. Też jest wysoko poprzeczka podniesiona w gamingu i gracze wymagają znacznie więcej niż kiedyś. Na projektach wytwarzanych partiami czasami są błędy kompilacji, wydajności, komponentów a co dopiero przy oddaniu całości. Symulatory są dla nich łatwiejsze ze względu na większe doświadczenie. Spokojnie na pewno to wyjdzie na plus i będą dzięki temu wytwarzać gry lepszej jakości. Też pracuję jako dev i różne sytuacje już widziałem. Wydaje mi się że mają zgrany i ambitny zespół i dzięki tej lekcji będą dużo mocniejsi. Już podobne sytuacje się zdarzały i to największym spółkom na świecie, kto się interesuje to pewnie sobie przypomina. Powodzenia dla zespołu, pewnie trochę nadgodzin doszło do harmonogramu ;) Na pewno dzięki tej lekcji wejdziecie na wyższy poziom wytwarzania i jeszcze o sobie przypomnicie.