• umowa z INPOST Autor: ~jolka [46.151.20.*]
    tak dla przypomnienia:
     InPost
    Spółka Emapa z grupy Optigis podpisała umowę z InPostem, na mocy której dostarczy operatorowi logistycznemu narzędzia optymalizacji tras VRP (Vehicle Routing Problem). Będą z nich korzystali kurierzy przy ustalaniu tras przejazdu furgonetek. W minionym roku InPost wdrożył już narzędzie do wizualizacji tras.
    Systemy optymalizacji tras VRP służą do ich ułożenia w sposób najszybszy, najtańszy, najbardziej rentowny lub spełniający specyficzne wymogi kierowców. Danymi wejściowymi do optymalizacji są adresy punktów, okna czasowe, liczba i czas pracy kierowców, parametry przewozowe pojazdów, rodzaj i parametry ładunku czy infrastruktura logistyczna. Wkrótce z VRP API skorzystają kurierzy Inpostu.
    – Zawarcie kolejnej istotnej umowy z naszym wieloletnim partnerem, spółką InPost, to dla nas jedno z najważniejszych wydarzeń w ostatnim czasie, powód do satysfakcji oraz wyraz zaufania do naszych najnowszych rozwiązań – mówi Mariusz Stasiak, prezes spółki Emapa. – Wziąwszy pod uwagę ostatnie olbrzymie wzrosty cen paliw oraz brak kierowców, korzystanie z naszych technologii umożliwia firmom realne oszczędności – dodaje.
    W czwartym kwartale 2021 roku Emapa zawarła również inną umowę z InPostem, dotyczącą dostarczenia systemu do wizualizacji danych na mapie. Ostatnio okresie spółka podpisała szereg innych kontraktów, w tym z umowę z Columbus Energy. Z kolei umowa z DHL obejmuje dostarczenie m.in. rozwiązania MapInfo (którego Emapa jest jedynym dystrybutorem w Polsce) oraz szkoleń.
    Emapa współpracowała dotychczas m.in. z Naviexpert.pl (obecnie Telematics Technologies), Apple, Jakdojade.pl, ITS, Pitney Bowes. Użytkownikami jej narzędzi były m.in.: PKN Orlen, Raben, Black Red White, Rossmann, Atlas, Żabka, czy Bakoma.
    Emapa jest kluczową firmą w grupie Optigis, która od 1992 r. i zajmuje się Systemami Informacji Geograficznej (GIS).
[x]
OPTIGIS -3,76% 0,49 2025-10-16 15:02:48
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.