Wiadomość była już wcześniej.
Oczywiście byłoby super gdyby w 2-3miesiące ten poziom był osiągnięty, ale z drugiej strony często te rekomendacje mijają się z rzeczywistością ,a wręcz przynoszą skutek odwrotny.
22.11.2023, Warszawa (PAP) - Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży detalicznej (w cenach bieżących) wyniósł w październiku 2023 r. 9,0 proc. wobec 8,3 proc. we wrześniu - podał Główny Urząd Statystyczny.Spośród prezentowanych grup o znacznym udziale sprzedaży przez Internet wzrost udziału raportowały przedsiębiorstwa zaklasyfikowane do grup: "tekstylia, odzież, obuwie" (z 17,8 proc. przed miesiącem do 19,9 proc.), "meble, rtv, agd" (odpowiednio z 15,6 proc. do 17,1 proc.), "prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach" (z 24,3 proc. do 24,8 proc.). (PAP Biznes)
Więc udział sprzedaży ubrań przez internet rośnie. Do tego dodajmy wzrost sprzedaży detalicznej ogólnie. W październiku jeszcze nie było to bardzo widoczne, ale pensje realne zaczęły juz mocniej rosnąć. Więc od listopada sprzedaż detaliczna mocniej przyspieszy. Do tego wreszcie przyszła zima. Do tego taniejący dolar, którymi Answear płaci za produkcję ubrań. I juz mamy powód wzrostu kursu o 10% w dwa dni. A jak dojda do tego jeszcze twarde dane, a te najlepsze będą na początku stycznia - dane sprzedaży w Q4, a później raport roczny, to wszystcy zapomną o ostatniej emisji. Wiosną owoce zaczna przynosic inwestycje w rozwój PRM. Będzie miło.