• Podsumowanie premiery Autor: ~for [185.35.254.*]
    Jestesmy po weekendzie premierowym wiec to jest dobry moment na podsumowanie. Chcialbym sie skupic tylko na faktach.

    - peak 347 jest bardzo slaby. To jest gra na 40h rozgrywki wiec mozna zalozyc ze przez weekend grala ciagle ta sama grupa ludzi.

    FM porównuje do Tactics Ogre: Reborn. Sa to podobne gry. Tam peak to ok 11k u nas 347. To jest przepasc. 7 miesiecy po premierze 24h peak na steam na TOR jest wiekszy niz u nas w premierowy weekend.

    - Marketing: tylko na Nintendo. Brak czegokolwiek na inne platformy. Nie ma nawet zadnych artykulow w 'prasie' branzowej. Zadnych recenzji. Chocby malego medium. To samo na youtube. Brak recenzji. Zupelnie inaczej ma sie za to sprawa z TOR. Duzo info i recenzji w mediach. Spora ilosc recenzji na youtube z ogladalnoscia powyzej 100k. Ciezko jest sprzedac nieznany tytul poza Japonia jesli nie ma zadnej promocji.

    - Okno wydawnicze: o tym pewnie calkowicie decydowal SQEnix i oba terminy to niestety samobuje. Premiera na Nintendo w czasie wyprzedazy swiatecznej. Reszta platform w trakcie wyprzedazy letniej. Niestety ale wyglada to slabo.
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~for [185.35.254.*]
    co do marketingu to zapomnialem dodac o SQEnix. Brak jakiegokolwiek zaangazowania z ich strony. Brak nawet info na ich profilach o premierze.
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~ma [109.196.156.*]
    Dziękuję za komentarz. Podpisuję się pod nim. A brak jakiejkolwiek pomocy z SE to jakieś nieporozumienie ale zauważyłem to od dłuższego czasu. No nic, czekamy na rezultat sprzedaży pudełek. W nich nadzieja ;]
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~nienajnowszy [178.16.102.*]
    macie rację
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~fore [185.35.254.*]
    test
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~for [185.35.254.*]
    Dodatkowo popatrzylem jeszcze raz na youtube. Na profilu FOR sa dwa filmiki przed premiera na innych platrformach:  maja calkiem fajna ogladalnosc, odpowiednio 1) 413k 2) 189k. Co jest jednak zastanawiajace to ilosc komentarzy, odpowiednio 1) 8 2) 14. Przy czym sa takie np: 'Your editing skills are truly impressive, keep it up.' od @BUY_YOUTUBE_VIEWS_0433  wyglada na to ze te wyswietlenia sa kupione. Inaczej to wyglada na profilu Nintendo of America. Na ok 57k wyswietlen mamy 180 komentarzy do Front Mission  Pytanie dlaczego FOR kupuje sobie wyswietlenia na swoich profilach.
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~nienajnowszy [178.16.102.*]
    trzeba zapytać firmę
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~ma [109.196.156.*]
    Ja od premiery THOTD na innych platformach przestałem patrzeć na wyświetlenia na YT. One nijak się mają do sprzedaży i wg mnie jest to prawdopodobne, że te wyświetlenia są kupowane. Niestety analogicznie było w VAR przy Tytanach ;) To samo z fallowersami na steam. Zarówno w VAR jak i FOR weszliśmy w whishlist bardzo szybko (w dniu ogłoszenia) ale wtf, ta sprzedaż. Brak słów. W VAR chociaż fajny filmik zrobili na targach który zrobił robotę. Tutaj nic. Zero. Nullo. Ale ok, kończę, bo zaraz zarzucą mi że kółka kręcę XD
    Widzimy się przy następnym news lub premierze. Choć obstawiam szacunek za Q2 ;)

  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~nienajnowszy [178.16.102.*]
    jaki szacunek obstawiasz?
    skąd masz pewnośc że będą szacunki?

  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~heheh [87.199.43.*]
    USA i EU leży i kwiczy. Znowu słaby okres na premierę i znowu brak marketingu. Jednakże Japonia na konsolach powinna zrobić całkiem przyjemny wynik. Ratuje nas tylko sentyment do serii na rynku japońskim.
    Mam nadzieję, że FM1, które było produkowane głównie przez forka, było tylko na przetarcie. Zatem FM2, które jest większą grą produkowane przez kilka studiów, otrzyma większe wsparcie.
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~for [185.35.254.*]
    Tylko tu nawet nie jakosc gry jest problemem. Gra ma calkiem dobre oceny graczy i sama w sobie sie broni. Ale nie da sie sprzedac gry bez marketingu, chyba ze popularnosc gry nakreci marketing samoistnie. Wiec jesli w przypadku FM2 znow bedzie brak recenzji itd to wynik bedzie taki sam. Steam jest pelen dobry gier, ktore sie nie sprzedaja.
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~nienajnowszy [178.16.102.*]
    na spokojnie

    FM1 zarobi tyle ile ma zarobić, kilka milionów
    i pociąg jedzie dalej, zaraz będzie FM2 a nastepnie jeszcze lepsze projekty
    w miedzyczasie foreczek bedzie sprzedawał stare gierki w promkach, i z kazdym kwartałem bedzie wiecej pieniedzy

    cierpliwości
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~ha [79.185.50.*]
    nie wszyscy to rozumieją ,wielu chce mieć /będzin/ przy każdym wydaniu ,kasa płynie i coraz szerszym strumieniem , 10 platform to nie 1-2 , ważne że do wykonania projektu brak zastrzeżeń
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~Tyj [5.173.128.*]
    Dokładnie ilość platform i skalowanie produktu, który tak naprawdę już pewnie zwrócił koszty i sobie kapie z niego do firmowej kasy :)
  • Re: Podsumowanie premiery Autor: ~ja [165.225.207.*]
    Koszty zwrócił już na samym NS i to dawno
[x]
FOREVEREN 0,00% 2,97 2025-10-03 09:08:14
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.