• 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~mdb [91.201.121.*]
    Będziecie zadowoleni
  • Baju baju Autor: ~Kra-Kra-Stary-Kruk [31.186.201.*]
    ... będziesz w raju
  • Re: wróżbita Maciej Autor: ~Ricardo [87.239.222.*]
    Czyli sam kupiłeś parę gier dzięki czemu sprzedaż drastycznie wzrosła?
    Wow
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~Piotr [46.15.66.*]
    60% z 20 gier to tylko 12 sztuk więcej. Oszałamiający sukces...
  • Raporty popremierowe = 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~joke [188.146.106.*]
    Raporty popremierowe ostatnich ok. 4 mc-y nie pozostawiają wątpliwości co do eksplozji dynamiki wzrostu przychodów, zysku netto.
  • Re: Raporty popremierowe = 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~Piotr [46.15.37.*]
    Zdanie złożone? Jestem w szoku kundelku BDM. Zapomniałes dodać, że nie było żadnego zysku za 2022 rok, faktury zostały wystawione ze swiadomoscia, ze nie zostana pokryte, a na 2023 zostało prawie 1 500 000 do odpisania. Zysku ten krzak ma od lat okrągłe ZERO.
  • facty - watching oneself Autor: ~free [188.146.108.*]
    watching ;;
    Top 1 jako niedowartościowane
    Nieobeznanym w branży np. gaming-owej może to się nawet wydawać abstrakcją aby 100 % kosztów produkcji danego produktu zwracają się podczas 48h premierowej sprzedaży inicjującej biznesową sprzedaż.
    Gdyby posłużyć się konkretnym przykładem w oparciu o raporty popremierowe i że to mogło powtórzyć się 3 razy w maju 2023r. to niejeden gotowy byłby posądzić o trolling.
    Gdyby do tego dodać, że taka firma- jej kurs akcji, w skutek działań hejtu spółdzielni i operacji dławienia kursu, znajduje się wryty w dno doliny, to też uznałby niejeden że to abstrakcja.

    Nawet nie wiem czy posłużyć się konkretnym przykładem, np. ;

    tam na simfabric kasują od tygodni/mc-y całe wątki z samymi tylko cytatami komunikatów opatrzonych linkami, bo te są bardzo pozytywne. Skutki to kurs wryty jak skarb w dno doliny i skrzętnie chroniony przez spekułe 24h/doba.

    W samym tylko maju 2023r. miało miejsce w globalnych sklepach gaming-owych 3 premiery ze zwrotami 100 % kosztów produkcji każdej z gier w 48h.
    Jakby tego było mało, już dziś prezes simfabric znów dokupił pakiecić akcji simfabric na gpw

    Tak to się dzieje ;

    Simfabric dn. 30.05.2023r.
         Zarząd spółki SimFabric S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Emitent, Spółka) informuje, iż w dniu 30 maja 2023 r. otrzymał od Pana Emila Leszczyńskiego, Przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki, powiadomienie na podstawie art. 19 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR - Market Abuse Regulation), o dokonanych transakcjach na instrumentach finansowych Emitent
        Nabycie_Akcji_Emil_Leszczynski_584103.pdfNabycie_Akcji_Emil_Leszczynski_584103.pdf     Nabycie Akcji Emil Leszczynski     
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/SIMFABRIC-S-A-Powiadomienie-o-nabyciu-akcji-przez-osobe-pelniaca-obowiazki-zarzadcze-8550187.html

    Simfabric. 29.05.2023r.     
    Zarząd spółki SimFabric S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka, Emitent) nawiązując do raportu bieżącego ESPI 19/2023 z dnia 5 maja 2023 roku informuje, że zgodnie z informacją otrzymaną ze sklepu Epic Games Store oraz od partnerów dystrybuujących cyfrowe kody do gry Gardenia na komputery PC (dalej jako: Gra) po 48 godzinach od wydania Gry w sklepie Epic Games Store, wszystkie koszty przygotowania, produkcji, portingu oraz marketingu zostały zwrócone w 100%.
    Emitent informuje, że 26 maja 2023 roku w dniu premiery Gry w sklepie Epic Games Store, miała miejsce również premiera Gry w sklepie Nuuvem Store oraz Green Man Gaming Store. Gra została umieszczona na pierwszej stronie sklepu w dziale Hottest New Releases, uzyskując w ten sposób dodatkowe wsparcie marketingowe ze strony partnera Emitenta, jakim na podstawie umowy o współpracy (ESPI 15/2023 z dnia 24 kwietnia 2023 roku) stał się Green Man Gaming.
    W procesie powstawania Gier Emitent odpowiedzialny był za produkcję, portowanie i wydanie Gier. Emitent jest również właścicielem praw majątkowych do Gier.
    Emitent aktualnie przygotowuje wydanie Gry również w wersji na komputery Mac w sklepie Epic Games Store.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/SIMFABRIC-S-A-Popremierowy-raport-sprzedazowy-gry-Gardenia-na-komputery-PC-w-sklepie-Epic-Games-Store-8549291.html

    Simfabric. dn. 22.05.2023r.
         Zarząd spółki SimFabric S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka, Emitent) nawiązując do raportu bieżącego ESPI 18/2023 z dnia 4 maja 2023 roku informuje, że zgodnie z informacją otrzymaną ze sklepu Epic Games Store oraz od partnerów dystrybuujących cyfrowe kody do gry Quantum Storm na komputery PC (dalej jako: Gra) po 48 godzinach od wydania Gry w sklepie Epic Games Store, wszystkie koszty przygotowania, produkcji, portingu oraz marketingu zostały zwrócone w 100%.
    Emitent informuje, że 19 maja 2023 roku w dniu premiery Gry w sklepie Epic Games Store, miała miejsce również premiera Gry w sklepie Green Man Gaming Store. Gra została umieszczona na pierwszej stronie sklepu w dziale Featured New Releases, uzyskując w ten sposób dodatkowe wsparcie marketingowe ze strony partnera Emitenta, jakim na podstawie umowy o współpracy (ESPI 15/2023 z dnia 24 kwietnia 2023 roku) stał się Green Man Gaming.
    W procesie powstawania Gier Emitent odpowiedzialny był za produkcję, portowanie i wydanie Gry. Emitent jest również właścicielem praw majątkowych do Gry.
    Emitent aktualnie przygotowuje wydanie Gry również w wersji na komputery Mac w sklepie Epic Games Store.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/SIMFABRIC-S-A-Popremierowy-raport-sprzedazowy-gry-Quantum-Storm-na-komputery-PC-w-sklepie-Epic-Games-Store-8544726.html

    Simfabric, dn. 02.05.20023r.
         Zarząd spółki SimFabric S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka, Emitent) nawiązując do raportu bieżącego ESPI 14/2023 z dnia 20 kwietnia 2023 roku informuje, że zgodnie z informacją otrzymaną ze sklepu Epic Games Store oraz od partnerów dystrybuujących cyfrowe kody do 3 gier gier (Saboteur!, Saboteur II: Avenging Angel, Saboteur SiO) na konsole komputery PC (dalej jako: Gry) po 48 godzinach od wydania Gier w sklepie Epic Games Store, wszystkie koszty przygotowania, produkcji, portingu oraz marketingu zostały zwrócone w 100%.
    W procesie powstawania Gier Emitent odpowiedzialny był za produkcję, portowanie i wydanie Gier. Emitent jest również właścicielem praw majątkowych do Gier.
    Emitent aktualnie przygotowuje wydanie powyższych Gier również w wersji na komputery Mac w sklepie Epic Games Store.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/SIMFABRIC-S-A-Popremierowy-raport-sprzedazowy-3-gier-na-komputery-PC-w-sklepie-Epic-Games-Store-8533367.html
  • j.w.: facty - watching oneself Autor: ~tumpt [188.146.104.*]
    j.w.
  • facty - watching oneself + espi dziś Autor: ~avare [188.146.110.*]
    j.w.
    vra na Azję - espi
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [88.156.139.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~muda [188.146.108.*]
    j.w.
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~awion [188.146.110.*]
    j.w.
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~went [188.146.104.*]
    j.w.
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~Z3r [95.202.187.*]
    Kolejnych sukcesów życzę
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~mdb [93.157.113.*]
    +230%
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~alsae [188.146.108.*]
    j.w.

    posty, wątki z linkami/espi kasują - a tylko entuzjastyczne od ok. 5 mc
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~ewee [188.146.106.*]
    raporty idą
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~Piotr [46.15.36.*]
    Tak, prosto do KNF pokrako.
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~rhmbt [146.70.97.*]

    Na GRUPAHRC coś się szykuje?
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [46.15.48.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~acoco [188.146.106.*]
    j.w.

    kto by nagle wyrzucił na zakupy ok. 1 mln zł w pierwsze 40 min dzisiejszej sesji ot tak sobie...
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~ateccne [188.146.108.*]
    Na vfa (vrfabric ) wybicie ponad + 30% i jakby emocjonalne i spółdzielcze, które równie szybko może powrócić i / lub od razu zacząć na simfabric, gdzie cały biznes i majątek oraz udziały w w/w firmie - córce pt vfa.
  • 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~etryu [188.146.110.*]
    j.w.

    Jedno z szeregu źródeł biznesowego zysku.
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~luster [188.146.108.*]
    j.w.
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~Piotr [185.102.189.*]
    Ja już jestem
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~uturey [188.146.104.*]
    j.w.
    i kolejne, kolejne ;
                               
        SIMFABRIC S.A.            Data sporządzenia:     2023-08-28
    Premiera gry Saboteur II: Avenging Angel w sklepie Robot Cache Store – platformie cyfrowej opartą o technologię blockchain     
    Zarząd SimFabric S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej jako: Spółka, Emitent) nawiązując do raportu bieżącego ESPI 33/2023 z dnia 20 sierpnia 2023 roku informuje, iż na dzień 1 września 2023 r. została wyznaczona premiera gry Saboteur II: Avenging Angel (dalej jako: Gra) w sklepie Robot Cache Store. Cena Gry została ustalona na 7,99 USD.
    Koszty Gry zostały pokryte z wcześniej wydanych wersji Gry na 4 platformy cyfrowej dystrybucji i Gra na nowej platformie Robot Cache będzie zarabiała od pierwszego egzemplarza.
    Robot Cache jest nowoczesną platformą cyfrowej dystrybucji, opartej o technologię blockchain i rozpoczęta współpraca wpisuje się w 6 filar Strategii Zrównoważonego Rozwoju Emitenta, polegającego na tworzeniu i wydawaniu gier w modelu Play to Earn w oparciu o technologię blockchain.
    W certyfikacji sklepu znajdują się aktualnie 4 kolejne gry Emitenta. O potwierdzonych terminach wydań kolejnych gier Emitent będzie informował w raportach bieżących.
    Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta w przyszłości oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki.
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/SIMFABRIC-S-A-Premiera-gry-Saboteur-II-Avenging-Angel-w-sklepie-Robot-Cache-Store-platformie-cyfrowej-oparta-o-technologie-blockchain-8601219.html
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~see [188.146.105.*]
    j.w.
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: mareen_at [93.157.115.*]
    Prawie trafiłeś idealnie to moze teraz napisz co bedzie w 3Q
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~juzwiadomo [217.96.41.*]
    no i dobrze niech rośnie kurs
  • Re: 2Q sprzedaż gier 60% większa niż 1Q Autor: ~Jan [217.96.41.*]
    Dobry raport
[x]
SIMFABRIC 0,67% 1,80 2025-10-24 15:52:13
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.