JA UWAŻAŁEM ŻE, JAN MIAŁ SMYKAŁKĘ DO INTERESÓW, LUILIŚMY SIĘ, A TERAZ MOŻE SĄ TE DANE W ACHIWUM X. PAN SPAWDZI SZANOWNY PEZESIE, BO JAK ZAPYTAM, TO OCZEKUJĘ REALIZACJI TEGO UZGODNIENIA. CAŁY CZAS CZEKAM NA UZGODNIENIA. A TO CZAS JUŻ PODJĄĆ DZIAŁANIA, TO JA MAM NAPISAĆ?
W TAKIEJ SYTUACJI MOGĘ ZŁOŻYĆ OFERTĘ SZANOWNEJ PANI PREZES RADY NADZORCZEJ PEP, DOMINICE KULCZYK, MYŚLĘ ŻE MERCEDES, BMW, VV, MOGĄ BYĆ BARDZO ZAINTERESOWANE. Z MERCEDES MIAŁEM KONTAKTY JUŻ W 1976 ROKU ZA CZASÓW PROFESORA KALISKIEGO. W TEMATACH WYSOKICH TECHNOLOGIACH SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH O SPRAWNOŚCI 98%, ZASILANYCH ZE ŹRÓDEŁ WEWNĄTRZ AUTA, BATERYJKA , BEZ ŁADOWANIA Z ELEKTROWNI AKUMULATORÓW AUTA. GDYŻ TO PODNOSI SPRAWNOŚĆ DO 95% CAŁOŚCI NAPĘDU. A DZIŚ MAMY SPRAWNOŚĆ Z ENERGII ELEKTROWNI PRZETWARZANEJ NA JAZDĘ AUTA OKOŁO 6% Z ENERGII WĘGLA. A TU JA UZYSKUJĘ SPRAWNOŚCI 95% ZESPOŁU ZASILAJĄCEGO AUTO, I TO ZAŁATWIA SPRAWĘ NA SKALĘ ŚWIATOWĄ. JEŚLI SZANOWNA PANI DOMINIKA KULCZYK UWAŻA ŻE, PEP MOŻE NAD TYM PRACOWAĆ, TO JA CHĘTNIE MOGĘ TEN TEMAT PODJĄĆ, ALE TO TEMAT NAD KTÓRYM PRACOWAŁ NIKOLA TESLA, A JA DAWNIEJ Z SYLWESTEREM KALISKIM. POZDRAWIAM inż. S.S. Mazur