• Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~4fun [37.47.163.*]
    No właśnie do sprzedających, to jest drogo?
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~Xz [5.173.20.*]
    To nie ma nic do rzeczy, krajobrazówka wytnie część ekranów wielkopowierzchniowych, a sam indoor nie ma dostatecznego potencjału, żeby to nagle miało ruszyć w górę.
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~odp [37.47.163.*]
    aha, a oni nic nie wiedzą i inwestują w kolejne ekrany, ok.. trzeba im powiedzieć

    nic ci niczego nie wytnie
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~Xz [5.173.20.*]
    Wiedzą doskonale, podobnie jak cała branża...wykorzystują moment, nie przypadkiem w ostatnim roku jest taki wysyp reklam. Ale krajobrazówka to uporządkuje- 2 lata karencji, a później do widzenia. Wystarczy popatrzeć co się stało w Krakowie i Gdańsku. Warszawa też dołączy do tego grona. Zostanie może kilka ekranów na krzyż plus indoor. Ale oczywiście życzę powodzenia.
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~odp [37.47.163.*]
    Ryzyko wprowadzenia uchwały krajobrazowej i jej skutki dla rozwoju segmentu Digital Out Of Home
    Potencjalnie istotnym dla Emitenta ryzykiem mogą okazać się tzw. uchwały krajobrazowe mające w zamierzeniu
    uporządkować prawo reklamowe w przestrzeniach miejskich. Wejście w życie uchwałykrajobrazowej
    w szczególności na terenie Warszawyoznaczałobym.in. konieczność poniesienia dodatkowych kosztów
    niezbędnych do rekonstrukcji nośników reklamowych posiadanych przez Emitenta. Ponadto uchwała znacząco
    ograniczyłaby wprowadzanie na rynek nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Pozostaje to w sprzeczności ze
    światowymi trendami i kierunkami rozwoju reklamy zewnętrznej, charakterystycznymi dlaaglomeracjimiejskich
    typu Smart City, promującychwykorzystywanie innowacyjnych technologii i ekspozycję wielkoformatowych
    nośników cyfrowych.Wprowadzenie uchwały krajobrazowej w Warszawie stanowiłoby więc potencjalnie istotne
    ryzyko dla dalszego rozwoju Emitenta.
    Analizując obecną sytuację, Zarząd Emitenta ocenia, iż uchwała krajobrazowa na terenie Warszawy, stanowiącej
    główny rynek działalności Emitenta, nie zostanie wprowadzona w życie w ciągu najbliższych kwartałów,
    a prawdopodobnie także najbliższych lat. Uchwała przyjęta przez Radę Warszawy w styczniu 2020 roku, kilka
    tygodni później została uznana za nieważną przez Wojewodę Mazowieckiego co następnie potwierdził Sąd
    Administracyjny. Z informacji posiadanych przez Emitenta wynika, iż Prezydent Miasta przygotowuje nową treść
    uchwały.Niezależnie, NaczelnySąd Administracyjny zadał pytanie Trybunałowi Konstytucyjnemu odnośnie
    kwestionowanej konstytucyjności tych przepisów. Do tejpory Trybunał Konstytucyjny nie zajął stawiska w tej
    sprawie, ponadto w planach rządowych znajduje się projekt nowelizacji ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
    przestrzennym.
    Biorąc pod uwagę takskomplikowany stan prawny oraz fakt, iż prace nad poprzednią wersją uchwały
    krajobrazowej w Warszawie trwałycztery lata, trudno spodziewać się przełomu w tej sprawie za jaki należałoby
    uznać wejście w życie uchwały krajobrazowej w okresie bieżącego roku obrotowego. Dodać należy, iż w przypadku
    ewentualnego wejścia w życie uchwaływ nowym kształcie, przewiduje ona okres przejściowyna dostosowanie się
    do wprowadzonych regulacji. W zależności od posiadanych nośników wynosi on od 2 do nawet 5 lat. Wzwiązku
    z powyższym, Zarząd Emitenta nie uważa opisanego ryzyka jako mogącego mieć istotny wpływ na wyniki finansowe
    Emitenta w 2023 roku.
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~Xz [5.173.20.*]
    Tak, oczywiście. Czytałem stanowisko zarządu w tej kwestii. Co do jednego zgoda, w tym roku nie wpłynie to na wynika spółki. Cała reszta to zgrabne sformułowania nie mające wiele wspólnego z rzeczywistością, choć dla ludzi spoza branży niewątpliwie przekaz wydaje się być pozytywny. Z perspektywy osoby, która działa na tym rynku długi czas, podtrzymuję to co powiedziałem- część outdoorowa skazana jest na dużą redukcję, jeżeli spółka skoncentruje się wyłącznie na ekranach wewnętrznych to może będzie w stanie te braki zredukować...czas pokaże. Przy obecnych wynikach, kurs powinien być znacznie wyżej, a tymczasem jest plaża i nic nie wskazuje na przełom w tej kwestii.
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~Inwestor4fun [80.51.218.*]
    Jak tego obawia się rynek to śmiało można brać. Jest ryzyko, jest zysk. Wszyscy się boją też dobrze. Koniec świata też już miał być parę razy a choroba celebryta wybić pół planety :)
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~Xz [5.173.20.*]
    Jeżeli już to rynek się właśnie oficjalnie nie obawia, patrząc po oświadczeniu zarządu. Rynek po prostu wykorzystuje obecny pat prawny i wyciska, jak cytrynę, wiedząc doskonale, że ten nieład architektoniczny nie będzie trwał wiecznie.
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~Inwestor4fun [80.51.218.*]
    No ale czekaj. Jak o tym gadamy to znaczy że rynek o tym wie i się boi albo to dyskontuje już.
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~Xz [5.173.20.*]
    Konkluzja jest taka, że obecnie mamy eldorado dla reklamiarzy, czym dalej w las tym będzie trudniej, a kurs nie idzie w parze. Są konkurencyjne firmy, które nie śpią i dynamicznie rozbudowują segment indoorowy (tutaj krajobrazowka raczej nic nie zmieni), outdoor zostanie uporządkowany, jak to już ma miejsce w niektórych polskich miastach, czy jest wręcz normalnością na Zachodzie. Jakie zatem Twoim zdaniem argumenty przemawiają za wzrostami?
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~Inwestor4fun [217.98.55.*]
    To że Twój scenariusz się nie zrealizuje. A nawet jakby to spółka ma mnóstwo czasu na działanie. Ustawy też mogą być w różnym kształcie. W mojej opinii outdooru nikt nie uwali. Chyba że politycznie żeby pomóc konkurencyjnej firmie. Wiadomo jakiej
  • Re: Cena do zysku to teraz dokładnie 6... drogo? Autor: ~Inwestor4fun [217.98.55.*]
    Nie jest też moją intencją nikogo do niczego przekonywać. Czas pokaże.
[x]
DIGITANET 5,59% 132,20 2025-11-28 17:01:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.