VRFactory używa silnika Unreal Engine do produkcji swoich gier, który jest własnością Epic Games. W związku z tym VRFactory jest zobligowane do opłacenia należności wobec Epic Games kwartalnie. Z informacji wewnętrznych wynika, że Matul otrzymał wezwanie do zapłaty i odmówił jego zapłaty. Co skutkuje usunięciem wszystkich produkcji ze wszystkich sklepów (Steam, Meta, PlayStation). Wcześniejsze przypadki pokazują, że postępowanie trwa góra kilka miesięcy i odbywa się na linii Epic Games -> Sklep, bez udziału wydawcy (VRFactory).
Tak więc w najbliższych miesiącach możemy zaobserwować 2 scenariusze: - Matul jednak się ugnie i zapłaci (zmniejszenie gotówki) - Usunięcie gier ze sklepów (zmniejszenie przychodów do zera)
Rozumiem, że masz dowody. Bo za sianie dezinformacji i kłamliwych opinii, po dokonaniu odpowiedniego zgłoszenia będzie Cię czekać odpowiednia "nagroda".
A wlasnie, ze uzywaja Unreal Engine 4. Piszą o tym w sprawozdaniach finansowych "warszawskiego zespołu specjalizującego się w pracy w silniku Unreal Engine" oraz na każdej stronie produktu, wszystkie produkcje które wydali używają tego silnika więc powinni zapłacić Epic Games i to dododatkowo płaci się od tego co gra wygenerowała! Czyli wszystkie ich wczesniejsze jakieś dziadowskie ligi bartenderów oraz prowizje sklepów w których się wydają - wszystko to się liczy.
Ciekawe. Jeśli to się potwierdzi to gorszej niż źle. A i tak jest katastrofa do kwadratu. Zero sprzedaży nowych gier. Dział wydawniczy nie istnieje. A marketing barmana leży i kwiczy.