ja już Qrwa nie usredniam jak usrednilem po 1,4 i 1,3 to sie spierd....na 0,8,ale usrednilem :) smiech,przez łzy.............teraz sie modle zeby wogóle sie nie zwinął...........
biorąc pod uwage dzisiejszą sytuacje oraz info o groźbie bankructwa prosze was o konkretną wypowiedz na temat naszej sytuacji.Ja jestem laikiem w tej dziedzinie i przyznam szczerze mocno przerazony.Jaka jest szansa na wybicie czy moja pierwsza giełdowa inwestycja okarze się porażką.Wiem że niktórzy lubią robić sobie na forum jaja,ja proszę o wyrozumiałość dla mojej ciemnoty i jakies podpowiedzi co o tym sądzicie
popatrz na cały rynek... panika poprostu i jaja stormm ani jago niczym się nie wyrózniaja...tracą najwięksi... masz na chleb i nerwy to czekaj, albo sprzedaj i patrz jak odbija
ja sie pocieszałem że to wszystko przy malych obrotach,czyli mozliwośc jako takiego powrotu na utracone pozycje,ale czy przy takiej panice jeszcze na to patrzec?
swoja droga mogliby skomentować obecnosc na liscie zagrozonych!
No dobra .....na moje to na sypanie to nie wygląda, raczej na przetapianie podatku, dlatego im niżej tym większe obroty,
Po piewsze
Jeszcze pare dni temu knf dopuściła ich milionowe emisje do obrotu, i po co im one? by iść z papierkami na upadłość.Wątpliwe!!!
Po drugie,
myślicie że akurat dziś to taki zbieg okoliczności że pojawia się info o gancie, i nagle na jago i stormmie taka zwała na dużych obrotach??Nagle na Stormm się rzucili do zakupu i sprzedaży.
Po trzecie
Można się spodziewać tranzakcji pakietowych i dalszych wysokich obrotów
A w następnym roku powrót na 2 zł, bo M.N. jak by chciał się wysypać to poprostu by podał info np. w stylu fona czy atlantis(o wiatrakach) i podbił by do góry i wtedy wywalał.
A na moje ta spółka poprostu robi przygotowanie do snu zimowego i pozbywa się strachliwego balastru i belek.A kurs im mniejszy tym dogodniejszy.