• newsletter Autor: ~Janek [5.173.150.*]
    Dzisiaj najbardziej oczekiwany newsletter od grudnia 2021. Jakie macie oczekiwania? Zapowiedź piekielnego kwietnia - dla akcjonariuszy? Czy jednak na plus?
  • Re: newsletter Autor: ~WTC [37.248.221.*]
    Ja tam jestem dobrej myśli
    A jak będzie to zobaczymy
  • Re: newsletter Autor: ~Misio [5.173.65.*]
    Napeeno bedzie piekielny
  • Re: newsletter Autor: ~rony90 [31.60.84.*]
    Panowie, jak rozumiecie fragment dotyczący podziału zysku z Succubusa na konsole? Jeśli faktycznie spółka dostaje 80 proc. z każdej kopii licząc od pierwszego egzemplarza, to jest dla mnie najważniejsza wiadomość tego newslettera (oznacza to, że zysk w tym roku będzie o paręset tysięcy, jeśli nie milion złotych wyższy niż zakładałem)
  • Re: newsletter Autor: juda [185.230.28.*]
    Dobrze rozumiesz bo tego inaczej nie da się zinterpretować. W skrócie Madmind nie obchodzi ile kosztował port gry, bo opłaciło go Console Labs. Madmind dostaje 80% zysków z każdego egzemplarza gry, niezaleznie od tego jaki był budżet gry. Nie wiem jak to możliwe że prezes Consol zgodził się na takie warunki ale brawa dla Madmind!
    "Zgodnie z umową zawartą z Console Labs S.A. Madmind Studio zarabia na wersji konsolowej od pierwszej sprzedanej kopii gry, z pominięciem budżetu finansowanego przez zespół portujący grę.
    Tak więc 80% zysków, które osiągnęła wersja konsolowa do tej pory, zostaną przekazane do Madmind Studio."
  • Re: newsletter Autor: ~piccoloolo [5.173.170.*]
    z pominięciem budżetu
  • Re: newsletter Autor: juda [185.230.28.*]
    Mysle ze po to dodali ostatnie zdanie, żeby nie było wątpliwości.
    "80% zysków, które osiągnęła wersja konsolowa do tej pory, zostaną przekazane do Madmind Studio."

    Madmind już zarabia na wersji konsolowej a budżet ich nie obchodzi, to juz zmartwienie Console labs
  • Re: newsletter Autor: ~rony90 [31.60.84.*]
    To jednym słowem: "grubo". Zazwyczaj przy takich umowach najpierw odrabia się koszty i dopiero po wyjściu "na zero" dzeli się zyskami. Nie znamy wolumenu sprzedaży succubusa na konsole ale już teraz madmind mogl zarobić na nim ładna, sześciocyfrową sumę.
[x]
MADMIND -4,21% 1,02 2025-10-15 09:20:17
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.