Witam, jestem nowicjuszem w kwestii inwestowania, dlatego proszę o wyrozumiałość :). Niestety dałem się ubrać po 339, części akcji się już pozbyłem, po 325. Moje pytanie brzmi, czy w najbliższych dniach może pojawić się na tyle dużo spóźnialskich, żeby kurs wrócił w okolice 340 zł za akcję choć na chwile, tak żeby można było sprzedać bezstratnie to co pozostało?
Myślę, że po wypłacie kurs wróci na 200 albo niżej. Dywidenda nie zrównoważy wtedy strat. Proszę wybaczyć jeżeli źle rozumiem, ale piszę z perspektywy kogoś, kto dopiero się inwestowania uczy i dokonał tutaj zakupu na górce. Gdybym się zaopatrzył z miesiąc temu pewnie, że bym nie sprzedawał.
Od wyłapywania wartościowych wpisów. Twoje typowanie ze spadnie do 200 zakładając ze jesteś świeżakiem to absurd irracjonalny i klasyfikacja w kategorii troll. Zadaj pytanie co by było gdyby. I wtedy uzyskasz odpowiedz. A jakie wyciągniesz wnioski to twoja sprawa. Jestem na rynku 12 lat. Scope średnia 95 zł na jednym portfelu i 140 na drugim. Łączna pozycja xxxx. Przez 12 lat łapanie górek i dołków wyszło na równo. Wyczyściłem kilka razy depozyty 20-40k na kontraktach- nie dotykam już. Najwiecej pieniędzy zarobiłem nie robiąc nic. Analiza fundamentalna do wejścia. Trochę AT przy wyjściu. Średnia stopa zwrotu przez 12 lat to blisko 30 procent rocznie. Kupić i zapomnieć. O SCP nie będę się wypowiadał bo zostanę oceniony jako naganiacz. Ale perspektywa posiadania, przynajmniej do wyjaśnienie sytuacji z beactromic. Jaka by nie była
Tak tylko po co sprzedawać 27?? 31 trafi do akcjonariuszy 230 mln pln więc jak poczekasz tydzień to możesz się załapać na większy popyt ze strony inwestorów.