Skup akcji może mieć jedynie znaczenie stabilizujące dla kursu a nie wzrostowe: - środki na skup to 1 mln zł - max. liczba akcji nabywanych to 20.084 sztuk Czyli tyle co średni obrót z kilku sesji.
Warto też pamiętać, że na potrzeby programu będzie przeprowadzone emisja do 54.282 sztuk.
Zadałam, że liczba akcji nabywanych z rynku zmniejszy ilość akcji w emisji: " Naszym założeniem jest by program nie przekroczył 5 proc. udziału w kapitale zakładowym DRAGO, a akcje były obejmowane z dyskontem do ceny rynkowej. Co ważne, akcje będą objęte kilkuletnim lock-up’ em."
oczywiście księgowo koszty produkcji WS są w zapasach, zatem po premierze pojawi się pozycja zmiana stanu zapasu na dużym minusie (koszt produkcji WS). Przychód netto będzie od momentu gdy sprzedaż przekroczy redukcję stanu zapasu.
W przepływach gotówkowych będzie przybywało gotówki od momentu premiery (wydatki zostały już poniesione).
Bez motywacji ludzie zmieniają pracę. Z wypowiedzi Piotra Żygadło wnioskuje że jak w każdej firmie IT mają problem z doświadczonymi pracownikami. A na studentach daleko nie zajadą i dlatego szukają obecnie doświadczonych ludzi. Bez 'wymiataczy' cudów nie będzie a tacy kosztują. Obstawiam że mają kilku doświadczonych (to ci którzy na szybko robią fixy) a resztą to młodzi. Juniorzy nauczą się czegoś w Drago i przejdą do lepiej płatnej pracy, czy to w polskiej czy zagranicznej firmie. Obecnie gdy każdy pracuje na gotowych silnikach nie potrzeba dużej wiedzy żeby zrobić byle jaką grę, ale żeby wycisnąć coś więcej trzeba reprezentować poziom większy niż przeciętny student.