Na GPW to same groszolapy widocznie dlatego te spółki znajdują się w jednej wielkiej konsolidacji nie rosną tak jak w stanach na kursie. Spółka się rozwija jest coraz to większą ale kurs tego nie odzwierciedla.
Co z tego, że na niskich obrotach? Po prostu nikt tego nie chce kupować na tych poziomach, ale też nikt nie spieszy się ze sprzedażą (na razie)
Ale jak podadzą wyniki rejestracji nowych naczep za luty i się okaże, że spadek sprzedaży nie wyhamował, to myslisz, że z której strony pojawi się wolumen?
A zima w transporcie dalej trwa w najlepsze, bo przemysł śpi., w tej branży zastój to ogromne straty, których w miesiąc nie odrobisz. Budowlanka też się na nowe wywrotki nie rzuci przy takim tempie rozpoczęcia nowych budów.
Masz tu masę kosztów stałych, drożejący pieniądz i spadek popytu na produkty, nie wiadomo jak trwały. Tu ryzyko straty w najbliższych kwartałach jest spore. I wtedy C/Z będzie na minusie, a WK trzeba będzie zrewidować w dół.
I co wtedy? Okaże się, że 7 PLN za akcję to wcale nie tak tanio...
sprzedaja Ci co kupowali ponizej 6PLN i sa zarobieni, a spokojnie sobie odkupia znowu ponizej 6 PLN. dobra okazja zeby usrednic ale na pewno jeszcze nie teraz kupujacy powyzej 7PLN troche na tym papierze powisza... niestety zaliczam sie do tej grupy :-(