• HubTech - Robimy porozumienie! Autor: ~mix [83.26.162.*]
    Cel to powyżej 10 %!

Trzeba iść w tym kierunku. Kto chętny i zna się na rzeczy by pociągnąć temat?

Już raz pokazaliśmy Solidarność - teraz także nie bądźmy obojętni. Działajmy razem dla dobra ogółu FF!
  • Re: HubTech - Robimy porozumienie! Autor: ~mix [83.26.162.*]
    Jestem chętny do współpracy ale nie mam doświadczenia w tych sprawach. Jednak razem damy radę.

Dość przyglądania się. Dość obłudy, niby prawdy i niby obietnic.

Uważam, że trzeba zrobić krok na przód.

Robimy porozumienie!
  • Re: HubTech - Robimy porozumienie! Autor: ~Piki [185.21.85.*]
    Jestem za
    Możesz podać mail do kontynuacji działań
    Właśnie o to chodzi by Ktoś inny chciał ten temat prowadzić. Ja nie jestem w stanie tego zrobić ale jak najbardziej będę pomocny!

Kto chętny i ma wiedzę ?
  • Re: HubTech - Robimy porozumienie! Autor: ~Chaguaramas [148.122.184.*]
    Jest ktoś chętny na wzięcie na siebie ciężaru logistycznemu organizacji porozumienia? Ja spędzam większość czasu poza krajem, więc się do tego nie nadaje. W innym wątku „Hol” opisał przybliżoną procedurę założenia porozumienia. Osoba odpowiedzialna mogłaby zrobić wstępne rozeznanie z kancelarią, wtedy wrzucić informację na forum z przewidywanymi kosztami i dedykowanym e-mailem, który nie służyłby korespondencji ale wysyłaniu zrzutów ekranu z konta maklerskiego i informacją ile z tych akcji idzie na porozumienie.

Ja nie mam żadnego horyzontu na spieniężenie tych akcji, planowałem że za kilka lat zacznę żyć z dywidend lub ewentualnie nastąpi zewnętrzne wezwanie, więc z chęcią przystąpię całym swoim pakietem do Porozumienia.

Pozdrawiam
  • Re: HubTech - Robimy porozumienie! Autor: ~Chaguaramas [148.122.184.*]
    A dla tych, którzy się zastanawiają czy przystąpić do Porozumienia dwie kwestie wyjaśnienia:

1. Akcje HubTech są drogocenne jeżeli w rękach akcjonariuszy mniejszościowych jest 10% lub więcej i warte tyle ile obecnie w przeciwnym wypadku.