Przygotowalem nowe porownanie, po sezonie wynikow polrocznych, potencjału wzrostu 26 Spolek spozywczych z GPW i NC opracowane na podstawie aktualnych wskaznikow wartosci rynkowej (7 wskaznikow, m.in. C/Z, C/WK, EV/EBITDA) i zamiescilem ze szczegolowym opisem metodologii tutaj:https://www.bankier.pl/forum/temat_porownanie-potencjalu-wzrostu-spolek-spozywczych-gpw-nc-h1-2022,57485003.html. ZYWIEC ma sredni potencjal wzrostu -64%, co oznacza znaczne przewartosciowanie. Bede wdzieczny za uwagi.
Ale spytaj kogoś z ulicy, czy zna taką czy inną markę i być może okaże się, że z tej listy znają tylko Żywiec i Wawel i tego w Pana cyferkach nie ma- wartości i znajomości marki.
Marki nie ma i nie ma byc bo to potencjal na podstawie wynikow za ostatnie 4 kwartaly. A czy marka ma znaczenie dla wyceny spolki? Powinna miec, jednak spojrz na TARCZYNSKI - znaja wszyscy, a na kurs sie to nie przekalda (moze sie przelozy, jednak na razie TAR jest b silnie niedowartosciowany).
Można sobie oczywiście dywagować o wynikach za kwartały ale tu jest gra o to czy spółka schodzi czy nie z giełdy oraz kiedy wezwanie po wiadomej cenie i czy się uda czy nie.