Niby czemu nie? Zgodnie z zasadą memoriałową w rachunkowości, przychód ujmuje się w dacie wystąpienia zdarzenia, niezależnie od daty płatności. Skoro więc ileś domów ma status sprzedany to odnośne przychody powinny zostać ujęte w księgach rachunkowych.
Wydaje mi się że w trzecim kwartale zaksięgowane będą 2 domy. Pierwszy dom był już uwzględniony w raporcie półrocznym. 2 pozostałe domy chyba będą w 4Q.
wyniki nie maja znaczenia nawet jak zarobia 10 000% to inwestor nic z tego nie ma zadnej dywidendy a to właśnie wycenia akcje,tu nie bedzie nigdy 20zł a kiedys myslałem że bedzie i 30zl ,ta polityka dywidendowa rozwala wszystko dopuki polityka dywidendy sie nie zmieni nic nie pomoze zadne wyniki
No cóż, nie znam się na zasadach księgowości w tym zakresie. Nie wiem, na ile muszą, a na ile mogą takie przychody "odwlec" w czasie. Dodatkowo tak naprawdę polegamy tylko na stronie internetowej, z której wiemy tylko, że dom nie jest już dostępny (nie wiadomo, co rozumiane jest przez "sprzedany" - podpisanie umowy? przedwstępnej? przyrzeczonej? wpłata jakiejś zaliczki? zapłata pełnej ceny? etc.).
A z innej beczki - generalnie od paru sesji ktoś ładnie dobiera (pomijając Członka Rady Nadzorczej), czyżby szykowały się dobre wyniki?
Owszem wyniki będą dobre a nawet bardzo dobre, tylko musicie mieć świadomość że dopóki projekt inwestycyjny nie zostanie zakończony zysk będzie reinwestowany w kolejne domy. Jest do zrobienia 3 etap a firma z tego co mi wiadomo buduje bez kredytu. Dywidenda za ten rok będzie na pewno niższa niż aktualna inflacja, inwestycja w akcje ekopolu to projekt długoterminowy i trzeba się z tym liczyć