Wstępne wyniki były podane już wcześniej ale w raporcie jest kilka rzeczy, na które warto zwrócić uwagę:
Na plus:
- dobre operacyjne przepływy pieniężne +37mln, w pełni pokryły nakłady inwestycyjne, całkowity cashflow praktycznie na zero. Więc spółka wciąż miała ok. 135mln zł na koncie na koniec 1H2022.
- Nakłady w segmencie self-publishingu wyniosły 32mln zł - duże przyspieszenie w porównaniu do poprzedniego kwartału, widać prace trwają
Na minus:
- Koszty ogólnego zarządu na podobnym poziomie do zeszłego kwartału, mimo spadku przychodów. Stosunek do przychodów ogółem wyniósł 30% i był najwyższy odkąd są dane kwartalne.
- Wyniki mocno wsparte przez premierę w Incuvo - 10mln na przychodach i 4mln na zysku operacyjnym. Nie będzie to widoczne w kolejnych kwartałach, a na pewno nie w takim stopniu.
W najbliższym czasie pewnie kluczową informacją będą szczegóły rozliczenia z Take-Two i kolejne wyniki kwartalne już całkowicie bez Take-Two w przychodach.
T2 już prawie nie miało udziału w przychodach w tym kwartale (2,5 mln) i ostatnia umowa wykonawcza musiała zakończyć się już na początku drgiego kwartału - patrząc na podział przychodów EUROPA/POZOSTAŁE z produkcji gier na zlecenie to w przychodach jest 28 mln od SE (EUROPA) i 2,5 mln (POZOSTAŁE - USA) od T2. Nakłady na produkcję gier - znaczny wzrost wynika z tego, że praktycznie całe prace w drugim kwartale nad Dagger zostały przeniesione na Wnip, Tak bym to czytał.
Tak, w 100% się zgadzam, że tak to wygląda. Jak się spojrzy na wyniki kwartalne w 2020 kiedy jeszcze nie było podpisanej umowy z Take-Two to z Outriders było ok 25mln zł przychodów na produkcji gier kwartalnie. Wynikowo pewnie T2 w Q2 było bardzo mało, natomiast cashflowow pewnie jeszcze sporo, bo zawsze są przesunięcia w fakturowaniu i płatnościach. Zobaczymy jak im się będą bilansować cashflowy w kolejnych kwartałach.