Big Cheese Studio ustaliło datę premierę gry Cooking Simulator VR na 28 lipca - poinformowała spółka w komunikacie. Gra zadebiutuje na platformie Oculus VR. Cena gry została ustalona na 25 USD. Za port odpowiada ta sama spółka która przeportowała ją na Steamie i otrzymała nagrodę dla gry VR roku czyli Gameboom VR. Raczej o jakość powinniśmy być więc spokojni. Zobaczymy czy będzie podobna premiery do GH VR.
chwalił kilka razy, też wspominał o rozmowach o dywidendzie od spółki. Zobaczymy za tydzień jak gra zostanie przyjęta, to chyba ich pierwszy tytuł na Oculusa.
Ja zakładam sprzedaż na tej platformie tylko do końca roku około 150 tys sztuk. Przypominam że na steam, który jest dużo mniejszym rynkiem VR sprzedali około 110-115 tys. Gdzieś w jednym z wywiadów padło o przekroczeniu 100 tys (czyli w jakieś 10 m-s) a to było kilka tygodni temu. Przelicznik tak na oko jest gdzieś 1 do 130 (komentarz do kopii sprzedanych) Może Mario bardziej kojarzy detale, jak znajdę wywiad to podrzucę tu
"Globalna premiera gry "Cooking Simulator" odbyła się w połowie 2019 roku. Od tego czasu produkt jest regularnie rozwijany poprzez udostępnianie płatnych i bezpłatnych dodatków oraz tzw. live ops, zwiększających widoczność w sklepie Steam. Podstawowa wersja gry trafiła już do ponad 860 000 użytkowników, a jej sprzedaż wraz z dodatkami przekroczyła 1,3 mln sztuk. Sama sprzedaż wersji Steam VR do końca marca jest bliska 100 000 graczy, podano." https://forsal.pl/biznes/aktualnosci/artykuly/8426939,big-cheese-studio-mialo-462-mln-zl-zysku-netto-478-mln-zl-ebitda-w-i-kw-2022-r.html Obecnie to około 950 tys PC (podstawka) i pewnie około 115 tys VR na STEAM (to przez rok) Na Oculusie liczby powinny być minimum razy 2