• Cooking VR premiera 28 lipca na Oculusie Autor: ~mario [85.198.226.*]
    Big Cheese Studio ustaliło datę premierę gry Cooking Simulator VR na 28 lipca - poinformowała spółka w komunikacie. Gra zadebiutuje na platformie Oculus VR. Cena gry została ustalona na 25 USD.
    Za port odpowiada ta sama spółka która przeportowała ją na Steamie i otrzymała nagrodę dla gry VR roku czyli Gameboom VR.
    Raczej o jakość powinniśmy być więc spokojni. Zobaczymy czy będzie podobna premiery do GH VR.
  • Re: Cooking VR premiera 28 lipca na Oculusie Autor: ~Fakt [213.134.161.*]
    Game Boom VR- całkiem ciekawa spółka, KK często ją wymieniał w aktualnościach jako jedną z tych ciekawszych w drodze na giełdę.
  • Re: Cooking VR premiera 28 lipca na Oculusie Autor: ~Mark [194.29.183.*]
    chwalił kilka razy, też wspominał o rozmowach o dywidendzie od spółki.
    Zobaczymy za tydzień jak gra zostanie przyjęta, to chyba ich pierwszy tytuł na Oculusa.
  • Re: Cooking VR premiera 28 lipca na Oculusie Autor: ~Hafana [31.61.179.*]
    A ile takie gry VR zarabiają
    Ile to jest procent zwykłego cookinga?
  • Re: Cooking VR premiera 28 lipca na Oculusie Autor: ~Dominik [80.238.108.*]
    Ja zakładam sprzedaż na tej platformie tylko do końca roku około 150 tys sztuk. Przypominam że na steam, który jest dużo mniejszym rynkiem VR sprzedali około 110-115 tys. Gdzieś w jednym z wywiadów padło o przekroczeniu 100 tys (czyli w jakieś 10 m-s) a to było kilka tygodni temu. Przelicznik tak na oko jest gdzieś 1 do 130 (komentarz do kopii sprzedanych) Może Mario bardziej kojarzy detale, jak znajdę wywiad to podrzucę tu
  • Cooking na koniec marca2022 to 860tys podst. i VR 100tys Autor: ~Dominik [80.238.108.*]
    "Globalna premiera gry "Cooking Simulator" odbyła się w połowie 2019 roku. Od tego czasu produkt jest regularnie rozwijany poprzez udostępnianie płatnych i bezpłatnych dodatków oraz tzw. live ops, zwiększających widoczność w sklepie Steam. Podstawowa wersja gry trafiła już do ponad 860 000 użytkowników, a jej sprzedaż wraz z dodatkami przekroczyła 1,3 mln sztuk. Sama sprzedaż wersji Steam VR do końca marca jest bliska 100 000 graczy, podano." https://forsal.pl/biznes/aktualnosci/artykuly/8426939,big-cheese-studio-mialo-462-mln-zl-zysku-netto-478-mln-zl-ebitda-w-i-kw-2022-r.html
    Obecnie to około 950 tys PC (podstawka) i pewnie około 115 tys VR na STEAM (to przez rok) Na Oculusie liczby powinny być minimum razy 2
[x]
PLAYWAY 0,00% 250,00 2025-12-23 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.