• Podsumowanie - prognoza na przyszłość Autor: ~rw [5.173.97.*]
    1. Workshop Simulator - koszt produkcji: 300-400 tyś Przychody uzyskane około: 420 tyś Zysk około 20 tyś + 200 tyś wraz z premierą na PS5 W sumie 200-300 tyś zysku
    2. Brazzers - koszt produkcji 280 tyś Przychody: około 400 tyś Zysk : 130 tyś w sumie 200-300 tyś zysku
    3. Shelter 69 - Koszt produkcji max 680 tyś zł zysk na dziś 1,5 mln do końca roku 3,5 mln
    4. Pocket waifu około 150 tyś zysku w ciągu roku
    5. Spółka realizuje największe projekty Orange 1 i 2 z budzetami w mln zł, które mogą się zwrócić kilka razy premiery w 2023 czyli liczmy 5-10 mln z tych dwóch projektów
    6. Pink 1-2 tutaj na bank bedzie pocket waifu 2 i coś jeszcze. Pocket waifu 2 ma sukces gwarantowany liczę na minimum 15 mln zysku + drugi projekt to pewnie kolejne 5 mln
    Podsumowując spółka większość kosztów na produkcje wszystkich gier poniesie w tym roku. Bez tych kosztów zysk byłby na poziomie około 4 mln z kosztami może wyjdziemy na 1mln zysku. W sumie za 2 lata obstawiam, że spółka zarobi około 20-50 mln zł
    Kurs obstawiam na koniec 2022 na poziomie 0,8 - 2,5 zł

  • Re: Podsumowanie - prognoza na przyszłość Autor: ~Gierka [94.254.174.*]
    Super podsumowanie i tak będzie bo już zarabiają! A moze ktoś wejdzie z dużym kapitałem i wtedy akcje moga byc sporo droższe. Obecnie sa zakupy cena akcji nadal promocyjna!
  • Re: Podsumowanie - prognoza na przyszłość Autor: ~Gierka [94.254.174.*]
    Ktos blokuje kurs trzeba slcje odebrać do 0,3gr i to szybko zjedziemy
  • Re: Podsumowanie - prognoza na przyszłość Autor: ~Lak [5.173.241.*]
    a skąd te dane? mi wychodzi, że Workshop simulator to jakieś 120tys PLN przychodu ze Steam w oparciu o ostatni raport, co wskazywałoby na to, że gra się nie odrobiła i raczej się nie odrobi.
  • Re: Podsumowanie - prognoza na przyszłość Autor: ~Rw [5.63.188.*]
    To prognoza, nie poparta danymi. Skąd masz info że sprzedaż to 120 tyś?
[x]
INTM -26,80% 0,04 2025-05-28 11:24:11
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.