Po wypuszcseniu prologu widze ze nie robią maniany. Przede wszystkim nie kręcą jak co niektórzy i obiecują złote góry i nie wiadomo co. Chcą zrobić dobra dopracowana grę. Mam nadzieję że inwestycja w wartość się oplaci:) a sps i truck wydają się ok na tle innych produkcji.
Train mechanic i Rally mechanic też będzie ok. Oczywiście największy potencjał jest w Truck Mechanicu i Space Mechanicu. A najlepsze w tym wszystkim jest to że to są gry z małym budżetem, które nie mają rozdmuchanych oczekiwać, nie zjajdują się w pierwszej setce na wishlistach a i tak prologi mają spory peak a i popularni youtuberzy interesują się z własnej inicjatywy i pochlebnie wypowiadają. Tu nie ma w zasadzie na czym stracić i czego ryzykować. Wystarczy ze sprzeda się z dziesięć tysięcy sztuk gry i tytuł się zwraca, a potem to już tylko zarabia jako longseller.
Kolego., ale nie zaginajmy też rzeczywistości. Piszesz ze z małymi budżetami? Na podstawie jakich danych.o ile się nie mylę Pozycja że sprawozdania półprodukty i produkty w toku jest na wartość 1,8 mln zł. Ile atomic ma produktów w taku?Także 10 tys kopi na to nie wystarczy...