ponad 625 mln zł w Interscarsie: https://m-ri.intercars.com.pl/files//raporty/biezace/2022/IC_04_2022_zalacznik_do_biezacego_raportu.pdf i ponad 182 mln zł w Autopartnerze https://www.bankier.pl/static/att/emitent/2022-05/Auto-Partner-zalacznik_202205200723038453.pdf
Na zdrowy chłopski rozum - jeśli praktycznie nie da się kupić nowego samochodu "od ręki", a ich ceny poszybowały w kosmos, to kto ma zarabiać jak nie dystrybutorzy części? Też poszedłem za tą myślą i na razie wiszę, bo widocznie bardziej "seksi" jest węgiel;)
Kwestia oczywista - wielu moich znajomych np. powykupowało ostatnio samochody z leasingów i wstrzymało się z zakupem nowego samochodu. Myślicie, że serwisują dalej w ASO ?
https://biznes.pap.pl/pl/news/listings/info/3285973,auto-partner-sa-(16-2022)-zawiadomienie-o-nabyciu-akcji-spolki-i-przekroczeniu-progu-10--ogolnej-liczby-glosow-na-wza-spolki
Wyniki 1q, dywidendy tuż tuz, 17zl,+
ja tez wierzę w APR i CAR, jak nie ma nowych aut i są drogie, tak samo kredyty drogie, to automatycznie auta się starzeją i wymagają części, tak mi podpowiada logika, a to że się starzeją to mamy raporty