Wstyd mi że dałem się nabrać na Carbona, ale przynajmniej od początku wiedziałem że IronVR to syf. Startup Carbon tworzy spinoffa IronVR, żeby lepiej wykorzystać czas swoich pracowników, podczas gdy główny projekt WH był niedopracowany na opóźnioną premierę. Absurd. Powinni całe swoje siły wkładać w główny projekt aby osiągnąć oceny powyżej 90%. Tworzenie średniaków to droga donikąd
Tak, debiut będzie fatalny i co gorsza emisja ostatnia była na poziomie 4,5 zł więc wcale się nie dziwię, że jak spadnie do tych poziomów. Przy 18,30 zł masz 25 cap. Obecnie carbon ma 30 mln. Plusem Iron VR jest praca nad Lust for Darkness VR oraz flagowy produkt Alaskan Truck Simulator od Road Studio. Dużo będzie zależało od przyjęcia tych gier i ich osadzenie w realnie VR. Szczerze to ATS ma spory potencjał. Jak wypali kolejne flagowe produkty road studio przypuszczam, że będą monetyzowane w ramach IRON VR. Tutaj na debiucie będzie -50% ze względu na sentyment i wycenę. Czas pokaże czy wypuszczą dobre VR czy skończą za kilka kwartałów z delistingiem. Incuvo z Green Hell pokazało jak się robi dobry produkt.
Tak. Dlatego w przypadku nieudanego debiutu ATS od RoadStudio (koniec roku 2022), IronVR będzie musiało przepalać kasę od spółki matki o ile będzie ją miała. Czyli nie dość IronVr musi liczyć na świetne przyjęcie ATS, to jeszcze musi ją bezbłędnie osadzić w VR. Ja już generalnie pogodziłem się ze stratą.
Właśnie wszedłem na stronę, żeby Ci pokazać, że ATS jest robione przez prze IronVR. Kilka dni temu jeszcze było info, że robią a teraz już znikneło już oficjalnej strony IronVr.
Iron VR powinno trzepać masowo gierki na OQ2. Nie wiem co oni mają w tych głowach zarówno w Carbon jak i Iron, że nie czerpią na maksa z najbardziej dochodowego rynku. Holy Chick jakby wyszło na Questa to może być zarobiło, tak samo WH - pomimo tego, że gra jest przeciętna to gdyby olali PCVR i wypuścili rok temu wersję na samego Questa to już by siedzieli na dodatkowych 2 mln zł. A tak to mamy przepalony czas na PCVR, które zarobiło tyle co nic, jak i spóźnione premiery na OQ2 w momencie gdzie konkurencja robi się coraz ciaśniejsza i gracze zaczynają bardziej przebierać.