Z mniej lub bardziej istotnych rzeczy była wzmianka prezesa między innymi o:
-planach przenosin na główny rynek GPW w perspektywie roku z hakiem -okresowe raportowanie dodatkowych danych - raczej na pewno MMR (być może również liczby klientów - choć to wg nich mało miarodajne bo 1 duży klient może wygenerować większy przychód niż 10 malutkich którzy zrezygnowali z abonamentu) -prawdopodobnie wkrótce IP BOX -w kolejnych latach bardzo prawdopodobna dywidenda (spółka osiąga stabilny pułap dochodowy, nie ma zadłużenia) -średni zwrot kosztów z pozyskania klienta to czas bodajże 2 miesięcy -planują zmianę struktury oferowanego produktu (Przynajmniej tak to zrozumiałem, aczkolwiek mogę się mylić) - zamiast jednej usługi abonamentowej wprowadzają podział na trzy osobne podkategorie produktów/usług z wydzieleniem do każdej z nich osobnego zespołu. Zamiast jednego abonamentu będzie można (albo trzeba) sobie wykupić i opłacać u nich osobno trzy dostępne opcje: "cold mailing" i jeszcze jakieś dwie kategorie nie pamiętam nazw. -zarząd zdeterminowany do jak najszybszego osiągnięcia ARR w wysokości 400 tyś USD, to ich główny cel na najbliższe 2 lata -średnia długość utrzymania abonamentu z klienta (customer lifetime) to około 1,5 roku -około 10% klientów wykupuje u nich całoroczny plan abonamentowy płatny z góry -większy przyrost liczby nowych klientów z obszarów EU, UK oraz krajów 'egzotycznych' przez co generalny udział klientów z USA zmniejszył się w stosunku do ogółu. -wprowadzenie nowych ciekawych rozwiązań i odpowiedzi na potrzeby klientów (m.in. "Bounce shield" i "Warm Up") -wzrost klientów wybierających plan abonamentowy Agency (ten najdroższy) -podtrzymanie opublikowanych przed debiutem prognoz finansowych -planują pojawić się na konferencji Wall Street w Zakopanem
Cel MRR w okresie 2 lat to dojście do 800 tys. USD a nie 400 tys. USD bo prawie tyle to mają już teraz. Rotacja klientów wynosząca ok 1,5 roku jest pod wpływem odejść klientów w pierwszych miesiącach. Kliencie, którzy przekonali się do aplikacji zostają na lata.