Z mniej lub bardziej istotnych rzeczy była wzmianka prezesa między innymi o:
-planach przenosin na główny rynek GPW w perspektywie roku z hakiem
-okresowe raportowanie dodatkowych danych - raczej na pewno MMR (być może również liczby klientów - choć to wg nich mało miarodajne bo 1 duży klient może wygenerować większy przychód niż 10 malutkich którzy zrezygnowali z abonamentu)
-prawdopodobnie wkrótce IP BOX
-w kolejnych latach bardzo prawdopodobna dywidenda (spółka osiąga stabilny pułap dochodowy, nie ma zadłużenia)
-średni zwrot kosztów z pozyskania klienta to czas bodajże 2 miesięcy
-planują zmianę struktury oferowanego produktu (Przynajmniej tak to zrozumiałem, aczkolwiek mogę się mylić) - zamiast jednej usługi abonamentowej wprowadzają podział na trzy osobne podkategorie produktów/usług z wydzieleniem do każdej z nich osobnego zespołu. Zamiast jednego abonamentu będzie można (albo trzeba) sobie wykupić i opłacać u nich osobno trzy dostępne opcje: "cold mailing" i jeszcze jakieś dwie kategorie nie pamiętam nazw.
-zarząd zdeterminowany do jak najszybszego osiągnięcia ARR w wysokości 400 tyś USD, to ich główny cel na najbliższe 2 lata
-średnia długość utrzymania abonamentu z klienta (customer lifetime) to około 1,5 roku
-około 10% klientów wykupuje u nich całoroczny plan abonamentowy płatny z góry
-większy przyrost liczby nowych klientów z obszarów EU, UK oraz krajów 'egzotycznych' przez co generalny udział klientów z USA zmniejszył się w stosunku do ogółu.
-wprowadzenie nowych ciekawych rozwiązań i odpowiedzi na potrzeby klientów (m.in. "Bounce shield" i "Warm Up")
-wzrost klientów wybierających plan abonamentowy Agency (ten najdroższy)
-podtrzymanie opublikowanych przed debiutem prognoz finansowych
-planują pojawić się na konferencji Wall Street w Zakopanem