Pozostał trzeci moduł. To protokół, który pozwoli na wymianę komunikacji między klientem a serwerem. W większości gier sieciowych mamy problem z pingiem, czyli opóźnieniem między graczem i serwerem. Ci z niższym opóźnieniem mają płynniejszą i łatwiejszą rozgrywkę. My chcemy, aby wszyscy mieli jak najszybszy sposób łączenia. Jest zresztą dużo rozwiązań komercyjnych, które pozwolą na zmniejszenie tego opóźnienia… No właśnie – jest ich dużo. Czym się będzie wyróżniało wasze? Tym, że protokół będzie po stronie serwera, a nie klienta. A w tym drugim przypadku to na użytkowniku spoczywa poprawienie jakości swojego łącza. My podchodzimy od drugiej strony.
Jak wygląda teraz wasz plan prac? Będziemy robili narzędzia etapami. Na początku listopada 2020 zaczynamy projekt, robimy moduły po kolei, mamy już przygotowane kamienie milowe rozwoju. Zresztą z tego będziemy rozliczani przez NCBR. Dopiero po opracowaniu wszystkich technologii zacznie się czwarty etap - eksperymentalna praca rozwojowa. Wtedy zajmiemy się finalnymi rozwiązaniami dla klientów. A macie już jakichś? Albo konkretną grę, na której potrzeby robicie te narzędzia? Z tego co wiem, na razie podpisaliśmy jeden czy dwa listy intencyjne. Ale będziemy też promowali nasze narzędzia na targach branżowych – w Poznaniu na Game Industry Conference, które odbywa się obok targów dla graczy PGA. I w Niemczech na Gamescomie, największych europejskich targach gier. Tylko to na pewno nie w pierwszym roku projektu. Kiedy zobaczymy gotowe dzieło i ile osób będzie je tworzyło? Będziemy mieli 10-12 zaangażowanych osób, w zależności od etapu prac. Projekt będzie trwał 30 miesięcy.
pilnujcie akcji bo niedługo zostaną odpowednio wycenione a za tymi listami intencyjnymi o których mowa w artykule pójdzie umowa lub umowy jak wiadomo umowa to juz konkret! osobiście uwazam ze w połowie roku będzie o niej słychać!
Bardzo dziękuje kolego. Przyznam, że nie miałem okazji przeczytać tego wywiadu, aż do teraz.
Okazuje się, że ten Hubert Zembrowski to łebski gość. On odpowiada za cały ten projekt i widać, że jest dobry w te klocki. Wystarczy pogrzebać w necie, by się przekonać, że tego typu artykułów było więcej i to w prasie branżowej.
W tym roku Gamescomie odbędzie się w dniach 24-28 sierpnia. Ciekawe, czy już będą mieć coś przygotowane?
Gdy kupowałem pierwsze akcje APIS-u to nie ukrywam, że miałem bekę z tego silnika robionego przez firmę produkującą drewniane domy. Przecierając oczy ze zdumienia po przyznanych kolejnych transzach dotacji dokupowałem kolejne pakiety akcyjek. Teraz widzę, że może to być naprawdę "złoty strzał" w dziesiątkę!!!
Trzeba będzie mocniej zakręcić się koło tego tematu i spróbować dobrać te resztki akcji. Upatruję jeszcze cień szansy na zakup "paru akcji", gdy paru groszołapów zadowoli się kilkoma procentami zarobku i będzie chciało sprzedać swoje akcje już teraz albo za chwilę.
Jeżeli udowodnią, że mają świetne środowisko do produkcji i testowania gier w przyszłości oraz pokażą kilku poważnych graczy zainteresowanych tego typu rozwiązaniem, to tylko patrzeć jak jakiś fundusz postanowi wydać kilka mln zł na "drobny" pakiecik ich akcji, a wtedy.................................................... nikomu nie będzie przeszkadzała duża ilość wyemitowanych akcji :==)))
"Art"! Jeszcze raz dziękuje za ten link. Otworzył mi na nowo oczy na spółkę, którą do tej pory traktowałem jako spółkę do czystej spekulacji, a tu proszę....... taka zmiana!!!
https://www.bankier.pl/forum/temat_hubert-zembrowski-prosty-inzynier-apis-sa-cd-projekt,38307971.html takie rzeczy znalazlem w google to chyba o niego jednak chodzi
https://www.bankier.pl/wiadomosc/JR-HOLDING-ASI-S-A-Objecie-udzialow-w-spolce-Pergamin-w-ramach-kolejnej-rundy-inwestycyjnej-8276908.html Ciekawe czy coś powiązanego
Chyba to ten czas by zacząć się reklamować! Nie znam tego kolesia ale z chęcią bym się dowiedział jakie są ich plany
Farmy też nikt nie doceniał a okazało się że mają świetny produkt