Rzeczywiście w arkuszu na S jest nie całe 15k akcji PCR, więc jeżeli będzie na nie chętny jakiś poważny fundusz, co jest bardzo prawdopodobne, to taką ilość łyknie bez popijania!
Leon, widzę, żeś się zapakował tutaj ... Daj znać jak będziesz już na innych forach rokitę promował:)
PS. może być wątek, daje znać:)
PS2. Nie znam się na technice ale okiem laika jak spojrzeć na wykres, plus zwyczajne moje doświadczenie ze spółką mówią, że ten poziom to mocne wsparcie i wielu z haków może chcieć zejść. Profek kiedyś wspominał o 78, a wg. mnie to ten poziom stąd tak długo milimy tutaj....
Jak to Kwaśny mówił co będzie czas pokaże:) ale 7 z przodu w najbliższym czasie, raczej wątpliwe....choć nic mnie już na giełdzie i na świecie chyba nie zdziwi...
Kurs co roku odbija i to sporo przed wynikami bo zaraz po ich publikacji jest podział zysku i krótki termin na dywidendę więc kto bez akcji zazwyczaj się nie załapuje. A zdziwienie będzie wielkie jak za 4q 40zł zysku na akcję i 10 zł dywidendy. Która spółka daje lepiej???
Czyli Panowie sezonow:)...rozumiem też jest to pomysł:)szczególnie na tej spółce!
Zdziwienie będzie jak się ceny sody odbiją w 4 kw na wynikach.... buhahhaha, nie pisałem do dziś, bo dobierałem i cicho siedziałem...a cena wg. mnie rewelacja.... Nie mniej to w 3 kw wg. jeszcze tego piku na sodzie nie było widać w pełni, bo ruch zaczął się we wrześniu...czyli ostatnim mc 3 kw:)
4kw wg mnie będzie dla wielu zaskoczeniem(a może mi się wydaje:))).....aczkolwiek to moje analizy i nie przywiązywałbym do nich wielkiej wagi Cóż jak to prawicowy nie lubiany JUŻ przeze mnie JKM mówi....kapitał na giełdzie przechodzi od ....do...:)
Do wyników już rzut beretem:)
Pozdrawiam Longtermów i naszych nowych spekulantów ze wschodni rubieży bastionu prawicy:) ...oj czuć bastion ...czuć, nawet reklamy są "specyficznie pod klienta robione" :))))