• Oremiera na Oculust Quest? Autor: ~Keks [78.88.0.*]
    Wiadomo cos dokkadnie co do daty? Nie sledzilem ostatnio newsow
  • Re: Oremiera na Oculust Quest? Autor: czohracz [94.172.154.*]
    Nie wiadomo, ale trochę ociągają. IMO realnie trzeba pewnie się liczyć z terminem maj - lipiec, wszystko wcześniej będzie pozytywnym zaskoczeniem.
    Miejmy nadzieję jedynie, że wyjdzie to na dobre, bo dobra premiera na Oculusie oznacza dodatkowe minimum 2-3 mln zł rocznie w kasie.
  • Re: Oremiera na Oculust Quest? Autor: ~asdf [5.253.206.*]
    Co najważniejsze - większość bugów będzie już poprawiona, a complainów od graczy (np. hitboxy, kontrolery) uwzględniona.
    Edycja Oculus to będzie już hicior i zapewne polecimy ponownie solidnie w górę.
  • Re: Oremiera na Oculust Quest? Autor: ~gr [94.246.130.*]
    A skąd ta pewność że "większość bugów będzie już poprawiona", czy wydając gre na taką czy inną platformę nie powinno ich nie być? skoro są tu to będą również tam. Sprzedaż bubli przez firmy tworzące gry jest codziennością.
  • Re: Oremiera na Oculust Quest? Autor: ~abc [146.70.33.*]
    prosze was, a te beta testy przed premierą to co miały niby na celu?
  • Re: Oremiera na Oculust Quest? Autor: ~Keks [78.88.0.*]
    Wyeliminowanie bugów. Ale.

    1. Zawsze jest jakas priorytetyzacja bugów do naprawy i zawsze robisz release produktu akceptując jakąś liczbę błedów. Troche dziwi, że nie rozsiazali tych problemów z wirtualnym pulpitem itd, ale tez rozumiem biznesowe ciśnienie na premierę przed świętami.
    2. W zamknietych betach, a przynajmniej tych, w ktorych ja sam bralem udzial, masz zwykle grupkę ochotników-zapaleńców i festiwal rad i sugestii zmian. Nie zawsze jest to reprezentatywne dla ogółu graczy. Doszlifowanie gry to albo juz w patchach po premierze, albo w otwartej becie, na duzej populacji grajacych. Tak przynajmniej to widze, na podstawie moich doswiadczen z zamknietymi betami i ich wplywem na stan premierowy.
    3. Duza ilosc informacji istotnych dla poprawy jakosci gry bierze sie z monitorowania „naturalnego” przebiegu gry „naturalnych” graczy, a nie beta-testerow, ktorzy siłą rzeczy na pewnych fagmentach sie fiksują, przechodzą wiele razy, itd. Pokrycie produktu betą jest inne, niz naturalnymi rozgrywkami.

    Generalnie tez wierzę, ze wersja na Oculusa bedzie dopracowana w wysokim stopniu, wykorzystujac kilka miesiecy doswiadczen naturalnych graczy.
[x]
CARBONSTU -1,79% 5,50 2025-10-17 15:28:53
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.